Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ingen Vill Eller Ingen Kan

  1. #1
    krigare37
    Gäst

    Ingen Vill Eller Ingen Kan

    Jag har köpt ett smartmouse brännare och kort till M2 och har försökt att bränna kortet som står i guiden med MP 09 , jag sätt den på rätt com 1 som min gamla brännare sedan går till MP set och trycker på spänning till och brännare lyser rött och sedan står ingen programmerare hittad , vad kan jag göra . Nångon tips .

  2. #2
    Prove Com2 eller starta om datorn.
    Hur spmatar du programeraren?
    Prova med extern om du idag kör med batteri.
    Lite tips så där i allmänhet.
    Hoppas det löser sig!

    Mvh CHBG

  3. #3
    krigare37
    Gäst

    HEj

    jag har starta om datorn massa gånger och bytt com till 1 och 2 men samma sak ingen programmerare hitta , men det lyser den röda lampa , vad menar du med spmatar du programmerare fattar inte jag har köpt hos keycard , jag har en annan brännare multiprogrammerare 3.5 och den fungerar på com 1 . tror du att det nångon fel med brännare , du kan tipsa till . carlos.ales@chello.se om du vill tack .

  4. #4
    samma probelm hade jag, kör med 9 volts batteri, funkar utmärkt!

  5. #5
    krigare37
    Gäst

    HEj

    men vilken brännare på m2 brännare det går inte att sätta baterier . hur jag gör för att programme hittar den , med multiprogrambrännare går men när jag försöker och bränna eepron står ERROR IN RESPONSE 02 vad kan det vara kan nångon hjälpa .

  6. #6
    oj sorry fattade som om det gällde en mp3.5 :roll: men du kan ju alltid prova en ny mjukvara eller kolla så att du har en comport tillgänglig.

Liknande ämnen

  1. Ingen eller svag signal
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 22:29
  2. Boxers Monopol Ohotat - Ingen Vill Konkurrera
    Av DennisOlof i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 15:47
  3. ingen som har?
    Av sören i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-05-05, 14:43
  4. [LÖST] ingen signal thor eller någon sat med en samsung 9500ay
    Av XeeB i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-06-17, 18:50
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-26, 19:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss