Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Är boxen värd något? Går den att sälja över huvud taget?

  1. #1
    Medlem Dahlas avatar
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    108
    Tackad
    2 gånger

    Är boxen värd något? Går den att sälja över huvud taget?

    Det här är inte någon annons.
    Jag vill bara veta om boxen jag har över här går att sälja över huvud taget, eller om den ska få ligga kvar i garderoben?
    Det är en CD orginal HD-box, den som även tar in kanaler från marknätet.
    http://www.canaldigital.se/Kundservi...x/Beskrivning/

    Jag blir tacksam för svar.

  2. #2
    Jag fick en combobox i våras den satte jag ut på Tradera och fick 500 för den det är nog max vad man får tror jag.

  3. #3
    är ju en HD box.. lite skillnad på den å combo boxen faktiskt. man borde ha rätt bra bild på denna, även på SD kanalerna om man kör via HDmi porten. men inte det som styr priset heller. du måste kolla vad den kan va värd i butik.. dessutom hur den säljs/hyrs/ges bort av Canaldigital. den kan ju förmodligen inte säljas mer än vad CD tar för den(brukar va olika beroende på kampanjer). om man inte har tur att nån som inte vet så mycket köper den för "överpris". är ju bara att testa sälja den för nått.
    förmodligen värd över 1000kr på blocket.. jag vet inget om boxen. men specen är rätt shysst iaf för att vara en "hyrbox"

    här har du en prislista. [media]http://www.canaldigital.se/upload/Utbud/Prislistor/Prislista-parabol-Canal-Digital.pdf[/media]

    ordinarie pris verkar vara ca 3595kr?
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  4. #4
    Medlem Dahlas avatar
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    108
    Tackad
    2 gånger
    Tack för hjälpen!
    Gör ett försök att sälja den på blocket, så får vi se om någon vill köpa den.

  5. #5
    Sen är väl frågan om boxen är låst på CD..då måste man ha ab på CD annars fungerar inte boxen till andra satelliter.

  6. #6
    Boxen är ok för att vara CDs box, men sälj den i befintligt skick. Du får den såld, men den har en tendens att tappa mjukvaran. Efter det får du bara en massa felmeddelanden som Sagem borde ha gjort åt sen 90-talet. Händer det kan du räkna med att ha en massa jobbiga samtal från köparen.

Liknande ämnen

  1. Någon som vet något om denna boxen? (DVB BOX 500T)
    Av Kokkivoxx i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 19:08
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 03:33
  3. Huvud Bry
    Av ridgen i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-05-25, 09:56
  4. "är boxen något att ha?"
    Av skalman2 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 12:41
  5. OBS-Taget från annat forum-OBS
    Av lasseman i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-18, 11:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss