Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 32

Ämne: Viasats tvillingkort

  1. #21
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Djinn Visa inlägg
    Om de inför dylik funktion skall fanimig Viasat stå för mitt telefonabbonemang.
    Precis! Viasat får nog svårt att driva igenom kravet att alla kunder ska ha ett gammaldags telefonabonnemang.

    Många ungdomar idag väljer bort fast telefoni och är nöjda med att använda sin mobiltelefon för all telefoni. Skall de då inte kunna teckna Viasat:s "hela-huset" abonnemang eller vad det heter? Tror ni att Viasat frivilligt avsäger sig en sådan stor och växande målgrupp?

  2. #22
    Tvillingkorten är inte bunden!!!! Det kan man alltid säga upp men huvud abonnemanget säger de att du skall förlänga 12 eller 24 mon ofta är det 24 monader. Boxen du får är Pace. Nu har de erbjudande om hårddiskboxen för 0kr om man tecknar sig för HD kanaler 99kr i 24 monader. Hur vet jag det?DE ringde mig o erbjöd det, tackade nej till.Kostnad 319+99+590 för kort avgift. Mvh ibi

  3. #23
    tecknar du tvilling med box (vanlig eller PVR) så tecknar du tvilling på 24 månader.
    Förlänger du huvudabbonemanget med box (vanlig eller PVR) i 24 månader så kan du teckna ett löpande tvillingkort, eftersom du redan har utrustning.

    OnT: du behöver inte koppla in telefonkablarna.

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av ibi Visa inlägg
    Tvillingkorten är inte bunden!!!! Det kan man alltid säga upp men huvud abonnemanget säger de att du skall förlänga 12 eller 24 mon ofta är det 24 monader. Boxen du får är Pace. Nu har de erbjudande om hårddiskboxen för 0kr om man tecknar sig för HD kanaler 99kr i 24 monader. Hur vet jag det?DE ringde mig o erbjöd det, tackade nej till.Kostnad 319+99+590 för kort avgift. Mvh ibi
    Han som ringde snackar massa strunt.
    Klart tvillingab kan ha kontraktstid.
    Och du kan inte få en inspelningsbar HD-mottagare för 0:-.

  5. #25
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Nu vet inte jag hur det är idag, men när jag tecknade fyrling så fick jag boxarna (enklaste modellen) på köpet och tvilling.trilling och fyrling ligger som löpande abonnemang. Det är väl två år sen jag tecknade mitt. Även mitt huvudabb ligger idag som löpande.
    Multitasking means screwing up several things at once.


  6. #26
    det känns lite skumt att ett företag skickar ut tre digitalmottagare gratis för något som kostar 197:- per månad och har en kalendermånads uppsägningstid

  7. #27
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    det känns lite skumt att ett företag skickar ut tre digitalmottagare gratis för något som kostar 197:- per månad och har en kalendermånads uppsägningstid
    Glöm inte 3x25 meter kabel och ett quattro-LNB som jag också fick på köpet.
    Multitasking means screwing up several things at once.


  8. #28
    Sista Bossen: Det är jag som pratade med försäljaren o inte du eller hur!!!!!! Oavsett om du jobbar åt dem eller inte. Tror du inte det jag skrev ring du dom o fråga Om du kan få ett HD box för 0 kr om man tecknar sig för HD kanaler 99kr/mon. Mvh ibi

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av ibi Visa inlägg
    Sista Bossen: Det är jag som pratade med försäljaren o inte du eller hur!!!!!! Oavsett om du jobbar åt dem eller inte. Tror du inte det jag skrev ring du dom o fråga Om du kan få ett HD box för 0 kr om man tecknar sig för HD kanaler 99kr/mon. Mvh ibi
    Jag har inte sagt att jag jobbar där, men nu säger du något helt annat.
    Ja: du kan teckna hd-abb och få en hd-box gratis.
    Nej: du kan inte teckna hd-abb och få en inspelningsbar hd-box gratis.

  10. #30
    Jag säger som jag sagt innan: Man kan teckna HD abb för 99kr/ mon och få en HD box för 0 kr. Det har jag sagt hälla tiden vad är så svårt att fatta ? Alltså man skall ha vanlig guld abb 319kr i mon + HD kanalerna som kostar 99kr i mon då for man HD boxen för 0 kr.( inte hårddiskboxen) Detta vill dem göra för om man har HD kanaler och vanlig abb får man ett annat kort som går ej längre att dela.(Här kanske har jag fäll men så hörde jag) Mvh ibi

Liknande ämnen

  1. Tvillingkort
    Av odd 82003 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 14:12
  2. Tvillingkort
    Av goldenboy i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 16:04
  3. Viasat tvillingkort
    Av Kekke i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 10:14
  4. Tvillingkort
    Av lassesv i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-21, 11:37
  5. Tvillingkort?
    Av Niklas_101 i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 20:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss