Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 32 av 32

Ämne: Viasats tvillingkort

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av ibi Visa inlägg
    Jag säger som jag sagt innan: Man kan teckna HD abb för 99kr/ mon och få en HD box för 0 kr. Det har jag sagt hälla tiden vad är så svårt att fatta ? Alltså man skall ha vanlig guld abb 319kr i mon + HD kanalerna som kostar 99kr i mon då for man HD boxen för 0 kr.( inte hårddiskboxen) Detta vill dem göra för om man har HD kanaler och vanlig abb får man ett annat kort som går ej längre att dela.(Här kanske har jag fäll men så hörde jag) Mvh ibi
    Vad otrevlig du låter.
    Det du skrev var följande "Boxen du får är Pace. Nu har de erbjudande om hårddiskboxen för 0kr om man tecknar sig för HD kanaler 99kr i 24 monader."

    Pace-boxen är alltså den inspelningsbara HD-boxen, den utan hårddisk är av märket samsung.
    Och nej, du får inget annat kort.

  2. #32
    Du har Rätt men Fel ': Om du idag har ett abb till din pace så är kortet bara boxid låst
    men för att titta på din nya hd-box så måste du aktiver kortet i den boxen som är boxid låst pressis som pace fast ett annat nr funkar hur bra som helst i en db också oj glömde om du vill se på via-hd så måste kortet sitta i vias hd-box efter som dom kör olw låsning på dom kanalerna

Liknande ämnen

  1. Tvillingkort
    Av odd 82003 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 14:12
  2. Tvillingkort
    Av goldenboy i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 16:04
  3. Viasat tvillingkort
    Av Kekke i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 10:14
  4. Tvillingkort
    Av lassesv i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-21, 11:37
  5. Tvillingkort?
    Av Niklas_101 i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 20:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss