Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 32

Ämne: Viasats tvillingkort

  1. #11

    Thumbs down

    Citat Ursprungligen postat av thriller Visa inlägg
    Ursäkta om jag är jobbig men hur vet du detta? Egen erfarenhet? Isåfall vilka boxar har du? Eller är det nått du gissar eller har hört?

    För enligt viasat själva så måste båda boxarna vara kopplade till telenätet för att det skall fungera. Men de ljuger alltså folk rakt upp i ansiktet för att de vill tjäna några kronor extra?
    Misstror du de svar du får, när de försöker hjälpa dig, så undrar jag varför du frågar? :question::question::question:

    majos

  2. #12

    Talking du kan

    även beställa filmer till datorn utan tele modem
    ( Obs dom säger så för att man inte skall ta och ge grannen eller din mosa ett kort ) du kan få en gammal Nokia av mej eller en pace eller en samsung

  3. #13

    jag kör quattro kort från visat på 4 olika ställen

    har 4 kort från viasat på fyra olika platser funkar perfekt, så är man fyra o dela priset med hehe

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av majos3 Visa inlägg
    Misstror du de svar du får, när de försöker hjälpa dig, så undrar jag varför du frågar? :question::question::question:

    majos
    Då man hittar information på internet så skall man vara källkritisk.
    Det finns en STOR drös med folk som svarar på frågor de inte har en aning om svaret på.
    Fast jag antar att du tror på allt som står i tidningen också, eller?

    Dessutom var bindningstiden på erbjudandet jag fick 24 månader och det blir ju en del pengar att slänga ut i onödan ifall jag inte har nån nytta av tvillingkortet. Därav min kritiska hållning.

  5. #15

    Question

    Citat Ursprungligen postat av thriller Visa inlägg
    Då man hittar information på internet så skall man vara källkritisk.
    Det finns en STOR drös med folk som svarar på frågor de inte har en aning om svaret på.
    Fast jag antar att du tror på allt som står i tidningen också, eller?

    Dessutom var bindningstiden på erbjudandet jag fick 24 månader och det blir ju en del pengar att slänga ut i onödan ifall jag inte har nån nytta av tvillingkortet. Därav min kritiska hållning.
    Och du har kommit till källan här nu????????

    majos

  6. #16
    Du kan alltid säga upp ditt tvilling ab den är inte knuten,bara huvud ab är knuten.Mvh Ibi

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av ibi Visa inlägg
    Du kan alltid säga upp ditt tvilling ab den är inte knuten,bara huvud ab är knuten.Mvh Ibi
    Vill skaffa en mottagare med hårddisk för viasat och frågade om de hade några erbjudanden nu.

    Fick till svar att om man tecknar tvilling (89/mån + 290/år korthyra) så får man köpa en box för 495.

    Fick dock inte klarhet i hur länge man var tvungen att köra tvilling i så fall.
    Är det någon som vet?

    Eller kan man göra en fuling och säga upp det månaden efter, bara för att få boxen "billigt"?

  8. #18
    Det vett jag inte om du kan skaffa hårddisc boxen med en tvillings abb, ofta ärbjuder de bara vanlig enkel box.Men skaffar du huvud abb med hårddisc boxen så det går nog.Mvh Ibi

  9. #19
    Även om det Viasat skriver uppfattas här som dravel, krävs det inte mycket till uppdatering i boxarna för att de ska kunna kontrollringa Viasat vid användning av tvillingkort. Den funktionen finns t.ex. i Brittiska NDS-boxar och vad säger att den inte skulle kunna finnas eller användas i Viasats NDS-boxar???

  10. #20
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2007
    Inlägg
    300
    Tackad
    4 gånger
    Om de inför dylik funktion skall fanimig Viasat stå för mitt telefonabbonemang.

Liknande ämnen

  1. Tvillingkort
    Av odd 82003 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 14:12
  2. Tvillingkort
    Av goldenboy i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 16:04
  3. Viasat tvillingkort
    Av Kekke i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 10:14
  4. Tvillingkort
    Av lassesv i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-21, 11:37
  5. Tvillingkort?
    Av Niklas_101 i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 20:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss