Sidan 1 av 11 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 104

Ämne: m2+

  1. #1

    m2+

    har inte varit med i svängarna på ett tag men läste på zappa att det går att få igång cd med m2+ kort. är det någon som testat?
    såg uppdaterade filer på stop stop nyligen

  2. #2

  3. #3
    vad bra!
    programerar man m2+ som man gjorde med gamla m2?

  4. #4
    Spidde
    Gäst
    Detta tror jag inte ett dugg på. Ska bli kul att se ifall det funkar dock. Väntar till någon mer tillförlitlig medlem provat detta innan jag tror på det.

  5. #5
    Det stämmer att M2+ fungerar till Canal Digital , dock är det inte så tillförlitligt ibland funkar inte vissa kanaler och ibland dröjer det innan nya filer kommer ut...

    En Diablo Cam klarar samma sak men med mer tillförlitlighet...

    Ska läggas till att det ryktas om att CD laddat upp med nytt Nano + släckning av påverkade kortserier så att köpa nya (Dyra) prylar just nu är väll inte att rekomendera...

  6. #6
    Jag har inte upplevt några problem med att en del kaneler inte skulle fungera.Bortsett från Tv-biljett kanalererna där av någon anledning oftast bara en åt gången fungerar.
    Raspberrypi Oscam
    Vu+solo2 oscam
    Vu+duo mgcamd

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Spidde Visa inlägg
    Detta tror jag inte ett dugg på. Ska bli kul att se ifall det funkar dock. Väntar till någon mer tillförlitlig medlem provat detta innan jag tror på det.
    har du inte koll på gamla m2 sidorna ? =)

    M2 + har ju funkat till å från ett bra tag nu.

    vill man kolla om conax knäck kommit brukar man finna det förr eller senare
    http://stopstop.ath.cx/ t.ex

    annat forum som är lite smådött http://www.zappafree.com/news.php
    men där brukar de finnas lite ovanligare grejjer som dyker upp.

    annars finns ju en hel del avancerade utländska forum som naturligtvis är mycket bättre. men dessa svensk/nordiska forum brukar eventuella "hack" dyka upp förr eller senare
    tvekade själv att dessa hack skulle funka men nu gör dom de. själv bryr jag mig inte så hårt. har själv inget m2+ kort. för orkar inte hålla på med den skiten längre =)

    men som trollhattan säger.. köper man ett M2+ så får man räkna med att de när som helst kommer att va stendött å obrukbart. i alla fall förr eller senare. helst av allt hoppas jag nästan själv på att dom går i graven innan de blir värre. för de förstör mer än man tror.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  8. #8
    Förut kunde man köra med datorn och interface kort funkar det nu?

  9. #9

    m2+

    funkar det på tv-biljett?????

  10. #10

    Lightbulb

    Citat Ursprungligen postat av Spidde Visa inlägg
    Detta tror jag inte ett dugg på. Ska bli kul att se ifall det funkar dock. Väntar till någon mer tillförlitlig medlem provat detta innan jag tror på det.
    Du får tro vad f-n du vill, men fråga då inte, om du misstror svaren! Hade du läst lite mer på nätet & även använt sökfunktionen här, så hade du sett att det fungerat ett tag nu! Men ibland, precis som med M2, så får man ibland vänta på ny fil, men det får man räkna med!

    majos

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss