Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: cardsharing/piratkort ?! KOLLA HIT

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av Mauricio Visa inlägg
    Jo då grabbar ....det stämmer!!!

    Jag var igår hos en vän som har installerat en box som är uppkopplad till bredband. Hans plasma/lcd TV är kopplad till boxen.
    Personen som installerar detta finns i sthlm och tar 1500:- för boxen (en gångs avgift) och 1800/år för kanalerna.
    Han kommer hem till dig och avkodar kanaler via lapptop.

    Jag tittade på kanaler hemma hos min vän och bilden var SUPERFIN. Ingen skillnad mot min COMHEM.
    Han har alla kanaler, tv1000, sport, filmkanaler,....rubbet!!!
    Det blir 150 i månaden och inga fakturavgifter, samt att du har ALLA kanaler du kan drömma om.
    Jag vet inte vad det var teknologi bakom, men jag vet att den är på riktigt och att jag kan ha lite roligare för no money.
    Jag har för mig att en kille i Helsingborg körde med samma koncept. Tyvärr vet jag inte hur det gick för honom, om han fick dagsböter eller syr postsäckar någonstans.

  2. #22
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Mauricio Visa inlägg
    Jo då grabbar ....det stämmer!!!

    Jag var igår hos en vän som har installerat en box som är uppkopplad till bredband. Hans plasma/lcd TV är kopplad till boxen.
    Personen som installerar detta finns i sthlm och tar 1500:- för boxen (en gångs avgift) och 1800/år för kanalerna.
    Han kommer hem till dig och avkodar kanaler via lapptop.

    Jag tittade på kanaler hemma hos min vän och bilden var SUPERFIN. Ingen skillnad mot min COMHEM.
    Han har alla kanaler, tv1000, sport, filmkanaler,....rubbet!!!
    Det blir 150 i månaden och inga fakturavgifter, samt att du har ALLA kanaler du kan drömma om.
    Jag vet inte vad det var teknologi bakom, men jag vet att den är på riktigt och att jag kan ha lite roligare för no money.
    Ditt första inlägg här på forumet och det är ju inte så att det luktar reklam för någon ljusskygg tjänst du försöker marknadsföra...

    Den typen av tjänster är inte något som får diskuteras här på forumet, var god läs reglerna!

  3. #23
    Ja för mig lotter det som en 24 monaders abb. Installatören tar 1500kr för installationen första 12 monaderna 149kr= 1788kr andra året 330kr.Ingen faktura avgift för autogiro.Mvh

Liknande ämnen

  1. kolla en fil ??
    Av tonysat i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-06-20, 20:23
  2. Kolla här
    Av Mach 1 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 17:27
  3. Kolla
    Av razza77 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 02:10
  4. Kan cd kolla?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 06:28
  5. Kolla Kolla!!
    Av Ralston i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 02:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss