en geofil du har på kortet kan du starta secanix editor..klicka på read EE och editera de opnycklar du vill..klicka sen på program....se till att du har phoenixläge på brännaren
en geofil du har på kortet kan du starta secanix editor..klicka på read EE och editera de opnycklar du vill..klicka sen på program....se till att du har phoenixläge på brännaren