Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Ang.PPV AU-kort

conaxrules
    Gäst

Ang.PPV AU-kort

Det FINNS kort som är helt AU vad gäller både de vanliga kanalerna samt PPV, det funkar helt perfekt. Man slipper ju knappa in koder titt som tätt, bara luta sig tillbaka....bara så att ni vet, många har ju undrat i detta forum innan. Dock kostar det en liten peng.. :twisted:

Conaxrules,har du sett det in aktion ,med egna ögon ?Eller är du själv
    innehavare ? :?:

conaxrules
    Gäst
    Innehavare :twisted:

AndyT
    Gäst
    Japp, det stämmer nog... Har hört det själv också att det lär finnas sk "goldenkeys" som au uppdaterar allt.
    Men det är tyvärr inget jag kan bekräfta själv...

krigare37
    Gäst

HEj

VET DU HUR MAN GÖR DE .

Hur stor är en "liten peng"?

Försöker du sälja grejer eller? Det här forumet är till för att vanligt folk ska kunna sprida sin kunskap vidare till andra GRATIS.Är du inte av samma inställning tycker jag inte att du har här att göra överhuvud taget, tror nog att många håller med :evil:

conaxrules
    Gäst
    Nikgusta: Jag bara menar att jag själv skaffat mitt kort så, själv kan jag inte speciellt mycket. Men man kan alltså skaffa det, det är min poäng eftersom folk undrar om det. Inget annat.

jiimmy
    Gäst
    jopp jag känner en som har det oxå men själv har jag bara vanligt guldkort men ska skaffa sånt där så man inte behöver koda nått alls! :lol:

conaxrules
    Gäst
    Tack för det Jiimmy, det verkar vara lite si och så med kunskapen på detta forum....eller??

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss