Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: PC-Editor

  1. #1

    PC-Editor

    Får ej kontakt med boxen när jag ska köra PC-Editor om jag kör över det trådlösa nätverket, funkar perfekt när jag använder kabel ska det vara så eller är det jag som har gjort något fel?

  2. #2
    Du har gjort nått fel.
    Har du testat att telnetta in till boxen över det trådlösa nätet? Jag skulle gissa att du på nått sätt har spärrat åtkomsten mellan det trådlösa och kabelnätet? Kanske genom att använda olika subnät utan att ha en router mellan?

  3. #3
    Nu har jag lyckats få kontakt med boxen över det trådlösa nätverket. När jag har en version av programmet startat och sedan installerar jag en annan version så får jag kontakt. det går ej att bara starta två olika versioner utan måste ominstallera ena för att det ska fungera.

    Nu har jag ett annat problem: när jag ska ladda ner db så säger programmet att det är fel version av db (1.18). Samma problem om jag använder FTP.
    Om jag vill göra om en befintlig db 1.20 till 1.18 hur ska jag göra då? Eller också så kanske ni har nån annan lösning på hur jag ska lyckas få in db i boxen. Har senaste versionen av pc-editor.

  4. #4
    Vad använder du för image?
    Raspberrypi Oscam
    Vu+solo2 oscam
    Vu+duo mgcamd

  5. #5
    FantacyTeam 2.13.6-R1

Liknande ämnen

  1. TMB-Editor
    Av born52 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-05-16, 09:56
  2. TMB/Editor
    Av mormor i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 16:22
  3. editor
    Av kortmann i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-14, 11:03
  4. editor
    Av luftad i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 17:08
  5. editor
    Av tintin.mikael i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-04, 21:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss