Tror också att boxen kommer att lägga av snart! Läste på ett annat forum att det är spännings problem som orsakar att nätverkskortet i 500:an beter sig konstigt. Om det är sant eller inte låter jag vara osagt.
Tror också att boxen kommer att lägga av snart! Läste på ett annat forum att det är spännings problem som orsakar att nätverkskortet i 500:an beter sig konstigt. Om det är sant eller inte låter jag vara osagt.
Ubuntu 10.04 | DM 500T | DM 500S | DM800 | CCcam | NewCS |
Det kan jag hålla med om, men att dubbla antennkabeln skulle lösa nätverksproblem, det kan ja äta gräs på att det skulle inte hjälpa