Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Era favoritskins?

  1. #1

    Era favoritskins?

    Tänkte höra lite vilka favoritskins ni användare har?

    Själv är jag ute efter något rent och enkelt som ändå innehåller den info "man behöver", är det någon som har något förslag?

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2008
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Själv kör jag med Gemini skins tycker den är fin och har fin info om kanaler :thumbup:

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    152
    Tackad
    7 gånger
    Kör med HD skinnet i Gemini ,men har inte fått fason på texten då den ligger fel
    Satjoey The one and only

    ------------------------------------------------------------------------
    VU+ Duo2 : Blackhole

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2007
    Inlägg
    300
    Tackad
    4 gånger
    Black Matrix på DM600 och Nemesis glassline Gemini edition på DM7025, bara för att GP2-skin inte finns för GP 3.90 ännu.

  5. #5
    Seniormedlem CharlieX77s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    482
    Tackad
    11 gånger
    har väckt samma fråga förr och jag har letat en del. Jag har fastnat för Nemesis Greyline och kör den på båda mina boxar. Finns en enkel och en 3d. Jag har den enklare då den passade 500 boxen bättre än 3d men det är ju smak sak
    Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt

  6. #6
    Jag lyckades inte hitta något jag gillade för något år sedan så jag gjorde ett simpelt själv. De flesta andra ska vara så "glossy" enligt min mening och smak.

    Edit: Glömde, jag kör DM500

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss