forHike: Har du också råkat ut för top3?
Misstänker att du har det, har för mig att vi båda eldade rätt friskt på .nu-forumet.
Vet inte vad du har för erfarenheter av de andra 2, men hos mig har de nu fått tillräckligt med chanser Jag utgår ifrån att det är deras standardförfarande som jag råkat ut för, och inget personligt, så då kan man ju försöka varna andra.
Jag säger inte att det är rätt att klona saker rakt av, men om man säljer kopior så är det inget fel i det, om man upplyser om det. Utan kopior hade vi haft 1 bilmärke, 1 datorOS, osv.
Och leatherface, förstå det här rätt. Jag menar inte att Tatra ska sälja bilar och påstå att det är Volvo, jag menar bara att för varje grej du gör, finns det minst 10 personer som kan göra samma sak med likvärdig eller bättre kvalitet till en billigare kostnad.
Jag har lagt fram min åsikt om hur DMM BORDE göra istället för att köra med s.k. clonebomb. Anser de inte att det är något alternativ får de väl göra som alla andra företag som får konkurrens, hitta sin nisch och VISA att deras boxar verkligen ÄR av bättre kvalitet, vilket de för tillfället absolut inte gör.

Svara med citat