Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Com Hem Cardsharing..

  1. #1

    Angry Com Hem Cardsharing..

    Jag har en dekoder som heter Samsung PCB-B270Z digital från Com Hem och kan se vissa kanaler bara.. så jag undrar hur jag gör och vad jag behöver för grejjer för och öppna och kunna se alla kanaler..??

  2. #2

    Exclamation gör så här

    borra 1st 2.3 mm hål mitt i boxen sätt dit tex en plåt skruv fäst en lång ståltråd vid skruven dra ståltråden ut genom fönsteret och till närmaste åskledare sen är det bara att vänta

  3. #3
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Du tecknar ett abonnemang hos Com Hem?
    Finns inget sätt att "öppna" alla kanaler.

  4. #4
    Jag har ju tecknat abonnemang men undrar om man kan fixa på nåt sätt så man kan se alla kanaler?

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    nej

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Evex Visa inlägg
    borra 1st 2.3 mm hål mitt i boxen sätt dit tex en plåt skruv fäst en lång ståltråd vid skruven dra ståltråden ut genom fönsteret och till närmaste åskledare sen är det bara att vänta
    haha :thumbup:

  7. #7

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Adrianiii Visa inlägg
    Jag har ju tecknat abonnemang men undrar om man kan fixa på nåt sätt så man kan se alla kanaler?
    Du tecknar abbonemang för de kanaler du vill se!

    majos

  8. #8
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Adrianiii, nej det går inte.

    Om jag inte har fel nu så gäller det alla leverantörer, i alla fall de stora, tele2, comhem, boxer, viasat, CD. Det går inte att låsa upp kortet för att titta på flera kort.

    Jag antar du tänker på Viaccess och förut när man kunde tillverka kort eller hacka och få tillgång till alla kanaler. Systemen som används idag gör att detta inte är möjligt.

    Därav just "kortdelning" istället, då går man runt problemet men det kräver åtminstone 1st orginalkort, eller att man är med i en kortdelnings grupp som kör över Internet (vilket är förbjudet att fråga efter här eller diskutera), eller trådlöst LAN går ju om flera bor nära varandra.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss