Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Angående försäljningen...

Angående försäljningen...

Hörde i går av en polare som jobbar på Elgiganten ( obs ryckte ) att nu när det är klart med försäljningen av comhem så komer den nya ägaren att byta ut kodsystemet till nått liknande Canal Digital..samma som viasatt också visst skulle göra i höst....
    Någon som hört nått liknande rykte ???
    "Ingen rök utan eld"

Jag vet inte, men jag vet att alla oduglingar jobbar på elgiganten, siba onoff.. osv.. osv..

Com hems problem

Visserligen tror jag att Com hem inom en rimlig framtid kommer att se över kodningen, däremot betvivlar jag att någon "polare" på OnOff vet vad Com hems ledning och nya ägare planerar. De som jobbar i radio-tv-affärer är försäljare och inte särskillt insatta i vad ett företag som Com hem planerar.

Vad Com hem kommer att göra är naturligtvis upp till den nya ägaren. Och de har ju inte ens tagit över företaget än. Med andra ord, vänta och se. Personligen tror jag att det inte bara hjälper att se över problemet med piraterna. Ett stärre problem är att folk inte tycker att kanalerna är tillräckligt bra och dessutom på tok för dyra. Digital-tv i Sverige behöver fler och framför allt bättre kanaler - till en rimlig kostnad.

Idag för man inte valuta för pengarna hos com hem!

texas79
    Gäst
    Men tycker ni man trots allt ska köpa en box då?

Björne B
    Gäst
    Har hört från säkra källor att comhem har bytt kodsystem, så det är bara till att bränna om kortet.

Liknande ämnen

1. Angående digital TV
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 10:08
  2. angående boxer
    Av gollen i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 19:13
  3. Angående stopstop!
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-05-09, 21:51
  4. Angående ucs!!
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 19:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss