Sidan 107 av 169 FörstaFörsta ... 75797105106107108109117157 ... SistaSista
Resultat 1 061 till 1 070 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #1061
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    99
    Tackad
    2 gånger
    ingår frakten i priset? för kollar man deras sida så hittar man inga fraktpriser.
    Senast redigerad av mongot den 2011-07-10 klockan 11:06.

  2. #1062
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Inlägg
    42
    Tackad
    5 gånger
    Läs på,Delivery is by UPS, DPD, Royal Mail.

    In uk the delivery price it start from little as 9 GBP - depends of weight of order

    To europe (EU) the prices are start from 22GBP
    - depends of weight of order

  3. #1063
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2007
    Inlägg
    97
    Tackad
    2 gånger
    Är det någon som vet vad man ska ha för image på dessa nyare klonerna av dm500? min heter dm528-s, jag har provat alla versioner av gemini från 4.0 till 4.7 både non bombs och vanliga, har även provat några olika PLi's, men jag lyckas hur jag än gör inte få in några kanaler när jag försöker söka in. det står bara waiting for tuner lock hela tiden på allt..... har provat på 2 olika paraboler, och på bägge sitter det dreamboxar annars oxå. så det fungerar med de.

    Känns nästan som att det kan ha något med image / drivrutiner till tunern, för det står att det är en nyare förbättrad modell av tuner, så ev så kanske inte gamla images funkar med den, geminin är ju ändå från 2009, är det någon som vet om det finns några nyare eller modifierade images som fungerar med denna typ av DM ?

    Mycket tacksam för svar

    Mvh

  4. #1064
    elmek
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av crash Visa inlägg
    Är det någon som vet vad man ska ha för image på dessa nyare klonerna av dm500? min heter dm528-s, jag har provat alla versioner av gemini från 4.0 till 4.7 både non bombs och vanliga, har även provat några olika PLi's, men jag lyckas hur jag än gör inte få in några kanaler när jag försöker söka in. det står bara waiting for tuner lock hela tiden på allt..... har provat på 2 olika paraboler, och på bägge sitter det dreamboxar annars oxå. så det fungerar med de.

    Känns nästan som att det kan ha något med image / drivrutiner till tunern, för det står att det är en nyare förbättrad modell av tuner, så ev så kanske inte gamla images funkar med den, geminin är ju ändå från 2009, är det någon som vet om det finns några nyare eller modifierade images som fungerar med denna typ av DM ?

    Mycket tacksam för svar

    Mvh


    Det jag har gjort när jag hade dessa fel var att jag la in en ny satellite.xml , konstigt nog men det fungerarde. samt att parabolen måste vara rätt riktad.

  5. #1065
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    790
    Tackad
    15 gånger
    Någon som har erfarenhet av denna firma: L&W INDUSTRY (SHEN ZHEN) CO LTD

  6. #1066
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Är det någon som vet var man kan köpa billig dm 500s? Verkar slut överallt...Vad har hänt med crownsat...deras sida har varit nere i flera dagar nu....Dealextreme verkar inte ha någon dreambox alls...Någon som vet vad som ligger bakom...enda sida jag ser är dvbmonkey men de har höjt priserna...vad kostar frakten där?

  7. #1067
    jag funderar på att beställa ifrån mydalle.. En kanske dum fråga, det finns både vanliga dm500c och sedan blackbox dm500c. Är det endast att dessa är svarta, eller finns det någon mer skillnad ?

  8. #1068
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    De verkar heller inte ha i lager dem....Det är bara skalet som skiljer sig...

  9. #1069
    @TheCaveMan, det är endast designen på lådan som är skillnad mellan en dm500c och en blackbox dm 500c.

  10. #1070
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    790
    Tackad
    15 gånger
    Jag har en praktiskt taget oanvänd 500S som jag köpt fråpn DreamExtreme. Någon som vill köpa? Jag har gett ca 550kr + drygt 200 till tull/post. Jag bor i Stockholm. 600 kr vid snabba affäroch hämtning hos mig.


    Sorry. När jag skjulle lägga in en ny ren img så funkade det inte. Jag får meddelande : Abortet by User, Exiting

    Vet ej vad detta beror på. Jag har inte kört någon Gemini utan bara Nabilo på boxen. Nu blev den plötsligt billig!
    Senast redigerad av Stickan den 2011-07-31 klockan 20:36.

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss