Sidan 75 av 169 FörstaFörsta ... 2565737475767785125 ... SistaSista
Resultat 741 till 750 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #741
    http://dreamtrading.trustpass.alibaba.com/
    Dom har 2-layer PCB och 4-layer PCB,
    gör en förfrågan till Laura Duan .

  2. #742
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Kan man på något sätt se om man har 2 eller 4-layer pcb? finns det bilder man kan jämföra med?
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  3. #743
    Ja,
    http://www.dreambox-netbook.com/pdetail.asp?id=25
    Där kan du få en förklaring med bilder.

  4. #744
    Intressant läsning det här med kvalitetsskillnaderna på 500-boxarna. Antar att det måste finnas liknande skillnader på 800-boxarna? Info och ev bilder på "bra" vs "dålig" kvalité på DM800-kloner vore spännande.

  5. #745
    Är det någon som vet hur det funkar vid beställning från dm800.eu? Jag får intrycket att de bara skickar vidare beställningen till Kina och boxen sedan levereras direkt därifrån till kunden.
    Är det något som motiverar det högre priset, t ex säkrare leveranser?

  6. #746
    Kan bara rekommendera att du skall hålla dig långt borta ifrån Crownsat, sen vem du beställer ifrån är nog ditt val.

    Skälv har jag handlat original från digisat.com och clone från dm800.eu. Gäller det clons så känns det bättre att handla när man får garanti. Att det är Svensk support spelar mindre roll.

    Nu när Euron kanske går ner mer så kan det vara motiverat att beställa från Tyskland, om man har gott om pengar och vill ha originalet vill säga





    Citat Ursprungligen postat av robelind Visa inlägg
    Är det någon som vet hur det funkar vid beställning från dm800.eu? Jag får intrycket att de bara skickar vidare beställningen till Kina och boxen sedan levereras direkt därifrån till kunden.
    Är det något som motiverar det högre priset, t ex säkrare leveranser?

  7. #747
    razorx
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av robelind Visa inlägg
    Är det någon som vet hur det funkar vid beställning från dm800.eu? Jag får intrycket att de bara skickar vidare beställningen till Kina och boxen sedan levereras direkt därifrån till kunden.
    Är det något som motiverar det högre priset, t ex säkrare leveranser?
    Dom "dropshippar" förmodligen bara sina beställningar. Om jag hört rätt så kommer kartongerna därifrån utochinn och jag vet att skiten mydalle kränger också skeppas så.. desutom kör mydalle med dropshipping. Skicka mig ett pm om du vill ha en seriös leverantör som står för eventuella fel osv.

  8. #748
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    102
    Tackad
    2 gånger
    I 800-klonerna sitter det ju en fläkt. Har sett att det finns plugin för styrning av fläkt i Black Hole, men jag får det inte att funka. Nån som vet om det finns nåt smidigt sätt att stänga av fläkten, t.ex. när boxen är i standby?

  9. #749
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    144
    Tackad
    2 gånger
    Dra ut sladden för fläkten.

  10. #750
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Exakt, dra ur sladden. Har kört en av mina i ett över 5 månader nu, med hårddisk, utan fläkt. Den andra låter inget så den få sitta i, men åker ur så fort den börja låta.
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss