Sidan 86 av 169 FörstaFörsta ... 3676848586878896136 ... SistaSista
Resultat 851 till 860 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

Hur verkar dm800eu vara. Jag ser att de har direktbetalning vilket jag uppskattar.
    Var levereras dessa ifrån? Blir det svensk moms?

Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av skiman Visa inlägg
    Hur verkar dm800eu vara. Jag ser att de har direktbetalning vilket jag uppskattar.
    Var levereras dessa ifrån? Blir det svensk moms?
    De levereras från Kina, huruvida det tillkommer tull är svårt att veta på förhand. Har du tur så kan du säkert slippa tull, eller så blir det en hyfsat låg tull avgift på 300:- ungefär.

Nja blir det någon kostnad så är det väl först och främst svensk moms som är 25% av värdet på varan inkl fraktkostnad.

Färsking
    Reg.datum
    May 2010
    Tackad
    1 gånger
    Hej

Jag har handlat en del från dm800.eu och inte fått vare sig moms eller annat påslag. Har betalt med paypal. Det tar en styvt 2 veckor innan varorna kommer utkörda med posten företags paket. Varorna kommer från mydalle så egentligen så kan du handla direkt därifrån och få det billigare. Ta då leverans via euexp.

Men som jag resonerade så kändes det bra att handla från nån som säger att de har garanti på grejjerna men fick en box som var felande och har skickat en antal mail till dom på dm800.eu men inte hört något tillbaka så garanti det har man inte därifrån.

Så mitt tips, köp direkt från mydalle, använd paypal och leverans via euexp så blir det typ halva priset

//Anders

Medlem
    Reg.datum
    Jun 2010
    Tackad
    1 gånger
    Jag har fått skicka in min box till mydalle och det har inte varit nåt problem. Tog väldigt lång tid (1 månad) men fick tillbaka en ny

Citat Ursprungligen postat av anteisr Visa inlägg
    Hej

Jag har handlat en del från dm800.eu och inte fått vare sig moms eller annat påslag. Har betalt med paypal. Det tar en styvt 2 veckor innan varorna kommer utkörda med posten företags paket. Varorna kommer från mydalle så egentligen så kan du handla direkt därifrån och få det billigare. Ta då leverans via euexp.

Men som jag resonerade så kändes det bra att handla från nån som säger att de har garanti på grejjerna men fick en box som var felande och har skickat en antal mail till dom på dm800.eu men inte hört något tillbaka så garanti det har man inte därifrån.

Så mitt tips, köp direkt från mydalle, använd paypal och leverans via euexp så blir det typ halva priset

//Anders

Jag beställde en 800c nu från Dalle men något halva pris blir det inte. Totalt 1618:- hitills men sedan beror det på då vilka avgifter som tillkommer.

Färsking
    Reg.datum
    May 2010
    Tackad
    1 gånger
    Ja, jag drog nog till lite med halva priset men billigare blir det ju iaf

//Anders

Vad har hänt med 8a8f8.com?
    Finns bara snack om ferrari?

Är det 800c man ska beställa från dalle om man vill ha den till comhem?

/S

ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Tackad
    62 gånger
    svar ja.
    C = Cable
    S = Satellit
    T = Terrestial (Marksänt)
    Multitasking means screwing up several things at once.

Liknande ämnen

1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss