Hur verkar dm800eu vara. Jag ser att de har direktbetalning vilket jag uppskattar.
Var levereras dessa ifrån? Blir det svensk moms?
Hur verkar dm800eu vara. Jag ser att de har direktbetalning vilket jag uppskattar.
Var levereras dessa ifrån? Blir det svensk moms?
Nja blir det någon kostnad så är det väl först och främst svensk moms som är 25% av värdet på varan inkl fraktkostnad.
Hej
Jag har handlat en del från dm800.eu och inte fått vare sig moms eller annat påslag. Har betalt med paypal. Det tar en styvt 2 veckor innan varorna kommer utkörda med posten företags paket. Varorna kommer från mydalle så egentligen så kan du handla direkt därifrån och få det billigare. Ta då leverans via euexp.
Men som jag resonerade så kändes det bra att handla från nån som säger att de har garanti på grejjerna men fick en box som var felande och har skickat en antal mail till dom på dm800.eu men inte hört något tillbaka så garanti det har man inte därifrån.
Så mitt tips, köp direkt från mydalle, använd paypal och leverans via euexp så blir det typ halva priset
//Anders
Jag beställde en 800c nu från Dalle men något halva pris blir det inte. Totalt 1618:- hitills men sedan beror det på då vilka avgifter som tillkommer.
Ja, jag drog nog till lite med halva prisetmen billigare blir det ju iaf
//Anders
Vad har hänt med 8a8f8.com?
Finns bara snack om ferrari?
Är det 800c man ska beställa från dalle om man vill ha den till comhem?
/S
svar ja.
C = Cable
S = Satellit
T = Terrestial (Marksänt)
Multitasking means screwing up several things at once.