Citat Ursprungligen postat av Leatherface Visa inlägg
Bevisligen funkar dom inte lika bra är iaf min erfarenhet iaf sen får du och andra säga vad ni vill...
Har haft hit en av kompisars klonbox för att testa och streaming och såna gerjer var bara att glömma på dom medans det funkar utan problem på mina orginalboxar med samma kablar och hårdvara... Samma image i boxarna med...
Visst man kan ha tur och få en bra kopia men man kan få värsta skräpet med...
När det gäller streaming på dm800 så har den bara 1 tuner och kan bara streama från 1 transponder åt gången oavsett om det är klon eller orginal...
Sä vill man ersätta 4 boxar och kunna se olika kanaler så måste man ha dm8000 med 4 tuners alltså...
Sen så är ju inte dm800 klonerna speciellt billigare i slutändan...
Ska man köra senaste mjukvarorna som kraftig förbättrat prestanda och funktionalitet så får man investera massa i nya sim kort för att det ska funka...
Sen så stödjer ni ju kriminell verksamhet då ni köper kloner...
Jag förstår verkligen inte vad du har för problem med folk som medvetet köper kloner. Mycket av det du säger är rena lögner, som exempel kan vi ta garanti'n. Du påstod att man inte får någon garanti om man köper en klon, när många människor i denna tråd bevisligen har fått sin garanti när dom har haft problem.

Köp dina orginalboxar du så köper jag mina klonade för en tredjedel av priset, men sluta sprid lögner.

"Sen så stödjer ni ju kriminell verksamhet då ni köper kloner" -- det är ju bara dumheter att säga sånt, du kan ju vrida det hur du vill.
Jag anser att jag stöder fattiga kineser när jag köper en klon och du stödjer feta tyskar när du köper orginalboxar.

Dessa typer av argument är ju ren pajkastning.