Citat Ursprungligen postat av Snuggles Visa inlägg
Jag är ledsen men jag tror tyvärr inte du är lämpad att ha något annat än en standard box!
Välkommen,

Jag är ledsen...men någon standardbox, eller äkta Dream kommer jag aldrig mer att skaffa!

Citat Ursprungligen postat av Snuggles Visa inlägg
Har du någonsin köpt någon it produkt (vilket dreambox måste klassas som) som aldrig behövt uppdateringar!?!? Alla IT företag lanserar produkter som av olika anledningar behöver uppdateringar. Att Dream Multimedia skulle tillhandahålla dessa fritt för andra tillverkare, som dessutom snyltar på deras varumärke skulle göra dem unika i branschen.
Håller med om att många tillverkare släpper produkter som mjukvarumässigt inte är redo för marknaden.

Citat Ursprungligen postat av Snuggles Visa inlägg
Att använda Microsoft som exempel gör det dessutom extremt löjligt, då Windows inte direkt har fungerat korrekt, oavsett vilken version vi diskuterar! Det har även krävts en hel del BIOS uppgraderingar på datorer för att få saker att fungera! Eller har du alldrig uppdaterat din dators BIOS?
Windows har inget med saken att göra, bara ett exempel då det behöver uppdateringar ofta.

Nej, jag har aldrig behövt flasha min BIOS för att få CPU eller hårdvara att fungera. Peppar, peppar...
Kan bero på att jag inte har råd att köpa ny dator var 3:e månad utan har min i många år.

Men om det nu hade varit så att ASUS, MSI eller vilken moderkortstillverkare som helst, vecka efter vecka hade kommit med nya uppdatering gällande saker som redan skulle ha fungerat...vem skulle då fortsätta att köpa det märket?