Citat Ursprungligen postat av Leatherface
Kör du verkligen secondstage loader 74 med senaste drivers då? både och behövs vara installerat och inte enbart drivers...
Min kompis dm800 känns då snabbare iaf med dom inne...
mkv filer ska funka betydligt bättre nu med men det är inget jag testat däremot..

Och som du säger värmeproblemen löstes med senare secondstage loaders med...

men i vilket fall som helst så spelar varken kvalite eller pris nån roll eftersom det är bedrägeri det dom håller på med...
Och genom och köpa dom stödjer ni kriminell verksamhet och det är det de handlar om...
Skulle ni köpa en Volvo från kina också om ni fick en splitterny en för 10.000:- ?
Den frågan var ju enkel att svara på, absolut, då kostar den ju äntligen vad den egentligen är värd. :thumbup:

Precis som med DMM är den "svenska containern" överprissatt. :lol:

Men nu är diskussionen ganska löjlig, att du lädret inte gillar kloner må vara din åsikt och den kan jag absolut ha respekt för, men köper man medvetet en klon så tror jag man vet vad man ger sig in i för affär och då tycker åtminstånde jag att dina moralkakor blir lite väl mycket att tugga på.

Jag har två orginalboxar och två kloner (dm500) och alla fungerar mycket bra till vad jag använder dem, nämligen att koda av kanalerna från parabolen och titta på tv med, har bytt tre nätagg varav båda till orginalboxarna.