Sidan 74 av 169 FörstaFörsta ... 2464727374757684124 ... SistaSista
Resultat 731 till 740 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    7 gånger
    direkt från kina, *ASG*

JJay
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av swedane Visa inlägg
    direkt från kina, *ASG*
    trodde du köpt den genom din provider,,

http://piratbyran.org/?view=forum&a=thread&id=51531

*asg*

Varning för Crownsat ännu en gång

Sprid detta budskap så inte fler bilr lurade.

Vill varna alla igen för detta företaget. Jag har fått höra att vi inte är ensamma, många i samma sits som oss, dom slutar svara på mail och skickar inte tillbaka pengarna.. Tråkigt.

Sista gångerna har vi beställt från dm800.eu, verkar fungera bra. Vi fick också våra paket ut-och-in så tullen inte kan bråka när dom inte vet vad som skickas

Första gången vi beställde så var ena boxen trasig på grund av fraktskada, skickade kort på skadan av paketet och då skickade mig en ny box innan dom begärde in den trasiga, skönt att slippa vänta.. det gillar vi

JJay
    Gäst
    mkt reklam för dm800.eu överallt...

tom anonser som ser riktiga ut på blocket får man tillbaka ett mail som är reklam för dm800.eu

crownsat funkat perfekt för mig, fått nya grejer när det gått sönder alltid svarat på mina frågor.

Mycket skitsnack här nu. Killarna som säljer på Blocket vill väl inte att någon istället köper billigare boxar från Crownsat.

Har själv aldrig handlat därifrån utan köpte min från alibaba.com

mydalle.com då?

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    7 gånger

Jjay

Jodå jag köpte min av min provider som åkte fast.. det jag syftede till var inlägget innan... dom boxer kommer ju från kina vad jag vet.:lol:

För mig gäller väger egna erfarenheter tyngst.

Mydalle är nog bra, ända negativa är väll ingen riktiga garanti.

You know,normally there’re two types cloned DM500S in China,one is the 4-layer PCB DM500S almost as same as the originals,this type produced by using 4-layer PCB and guaranteed high-quality electronic components,so its quality is excellent and could run steadily and safely.The other type is 2-layers PCB cloned DM500S,there’re so many factories and workshops producing these receivers by using 2-layer PCB and low-quality parts such as cheap ICs and tuners or even retreaded electronic components,and some important pars(such as LDO) also deleted deliberately in order to reduce the product cost,consequently,their quality is not good as the originals, the boxes can not run steadily enough.

Donator Vistasols avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Tackad
    3 gånger
    Citat Ursprungligen postat av nazzoo Visa inlägg
    You know,normally there’re two types cloned DM500S in China,one is the 4-layer PCB DM500S almost as same as the originals,this type produced by using 4-layer PCB and guaranteed high-quality electronic components,so its quality is excellent and could run steadily and safely.The other type is 2-layers PCB cloned DM500S,there’re so many factories and workshops producing these receivers by using 2-layer PCB and low-quality parts such as cheap ICs and tuners or even retreaded electronic components,and some important pars(such as LDO) also deleted deliberately in order to reduce the product cost,consequently,their quality is not good as the originals, the boxes can not run steadily enough.
    Where do you buy these dreambox's with 4-layer PCB?

Liknande ämnen

1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss