Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
Så olika våra erfarenheter är, jag har varit i kontakt med dem ett par gånger via mail och får alltid väldigt (över)trevliga svar och hyfsat snabba på svara är de också. Jag är väldigt nöjd med dem..hade ett supportärende med en trasig tuner i en 800, mailade dem och fick svar samma natt att de skickat en ny med china airmail. Kom tre dagar senare helt utan kostnad.

Jag har fått svar när jag mailat både shop@ och customersupport@mydalle.com

men det är mina erfarenheter.
Köpte en 500HD av dem som hade fabrikationsfelet där man var tvungen att löda 2st kablar. Det enda de erbjöd var att betala kostnaden för att löda det om jag gick till en firma som kunde visa kvitto. Vägrade byta ut den mot en ny utan fel ifall jag inte stod för returkostnaden. Innan jag ens fick den hade jag kontaktat dem för avbeställing och efter 4 dagar fick jag till svar "Vi skickar den idag är du säker att du vill avbeställa?" jag svarade inom 2min på det mailet och sen hände inget mer utan att den skickades ändå. Fick svar dagen efter "Oj vi hann inte avbeställa den".