Tänkte låna tråden lite och ställa frågar som kanske finns svarade på sidan 54. Eller 129. Har bara inte kammat igenom alla sidor än.
Jag vill uppgradera från en DM500C. Har en 55" och kör genom scart. Helt ok då jag inte kollar på tv så ofta. Dock får jag en känsla utav att bilden, även om det inte är en HD sändning, blir skarpare och finare och kanske t.o.m. upscalad om man kör en DM800*? Jag har googlat som fan och blir inte riktigt haj på vad man ska ha. Har till slut hamnat på Mixeshop.com och sitter nu fast här,
Vilken utav dessa ska man ha? Någon säger M Tuner då den ger starkare signal? Ger den bättre bild också?
Det verkar också som att de flesta kör sim2.10 (ingen aning vad denna gör) och den mest underhållna versionen. Jag kan som sagt inte allt för mycket.
Jag kör ComHem, inga HD kanaler. Vilken utav dessa ska man köpa?
http://www.mixeshop.com/Supply-for-dmoem-800sesct_c321 - vill inte ha WiFi modul. Dessa är bara med kabel.
Jag skulle uppskatta om någon kunde säga, "köp den hör för att.." så blir jag nöjd och lugn. Skulle uppskattas mycket. Vill bara inte köpa någon utav de 7 och sedan upptäcka att jag köpt "fel".
Slutligen, tack som fan för hjälpen och till dig/er som tar er tid att svara och förklara för noobs
MVH