Sidan 130 av 169 FörstaFörsta ... 3080120128129130131132140 ... SistaSista
Resultat 1 291 till 1 300 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #1291
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    125
    Tackad
    13 gånger
    Funderar på att beställa min en box från dm800.eu. Såg i ett annat inlägg att denna sajt köper sina produkter från MyDalle, stämmer detta?

    Är nämligen på jakt efter en DM500HD eller 800HD med DVB-T, vilket verkar svårt att hitta då de flesta säljer DVB-S eller DVB-C. Alernativet verkar vara en DVB-T tuner för som insticksmodul i en PVR box. Någon som vet om det finns ngn kinasajt som säljer DVB-T eller tillbehör för DVB-T.

    // KokkiVoxx

  2. #1292
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    52
    Tackad
    1 gånger
    jag har beställt 2 boxar från mydalle. ena är kass. jag undrar om någon har varit i kontakt med mydalles kundtjänst innan och hur det hela hanterades?
    Mvh

  3. #1293
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Citat Ursprungligen postat av rawx Visa inlägg
    jag har beställt 2 boxar från mydalle. ena är kass. jag undrar om någon har varit i kontakt med mydalles kundtjänst innan och hur det hela hanterades?
    Mvh
    Det är så olika omdömmen om mydalle....Men niu ska akta er från dreamboxshops.co.uk....man tyror att han ska skicka från england men tyvär så skickar han från kina...ena boxen var paj när den kom och han svarar inte på mina mail...men innan fick jag alltid ett snabbt svar att han hade 12 månaders garanti också ...Det trodde ju jag absolut inte på honom...

  4. #1294
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Citat Ursprungligen postat av stuger Visa inlägg
    Har köpt några boxar från Mydalle.com. Sista boxen som jag beställde för 3 månader sedan hade trasig display. Jag fick en ny diskplay skickad efter ett antal email och ca 2 månader. Men felet var kvar så jag blev tillsagd att skicka in boxen och ge dem kollinumret så skulle de skicka en ny direkt. Det gav de fasen i, så 1800 :- kosta det mig. Första gången som jag blivit blåst på nätet (om inte boxen dyker upp iallafall, men inte mycket som talar för det nu.). Det fungerade fint hos mydalle.com tills man behövde lite hjälp....
    När skickade du till dem? Hör av dig om du får tillbaks den...för när jag läst i forumet så har dem fått tillbaks den efter flera månader.......

  5. #1295
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2007
    Inlägg
    536
    Tackad
    55 gånger
    Citat Ursprungligen postat av rawx Visa inlägg
    jag har beställt 2 boxar från mydalle. ena är kass. jag undrar om någon har varit i kontakt med mydalles kundtjänst innan och hur det hela hanterades?
    Mvh
    jag skicka tillbaka en 800se. tog ett tag men den kom tillbaka lagad. jag skickade rekommenderat brev 349:- för hela kartongen. kanske blir billigare om du bara skickar själva boxen. 1v ditt, 1v att hämta ut, 1v på fabriken, 1v hem igen. så en månad som snabba kan jag tänka mig. jag skicka min över jul och ny år så det tog lite längre tid än så.

  6. #1296
    Hej,ser att många köper från mydalle och att vissa kan inte se boxarna förrän man är inloggad hos dem,men när jag försöker beställa,(kan förresten se boxarna oavsett om jag är inloggad eller ej), då går det inte att slutföra köpet.Har provat både med IE och Firefox utan att lyckas.Har någon annan råkat på samma problem och eventuellt kan lösningen på problemet.Hos mig är det så att vid försök att välja leveranssätt så får jag meddelande om internetanslutning och samma vid försök med nästa steg där man bekräftar att man vill få varor levererade till registrerad address,samma där "diagnostisera internetanslutning",fast det uppstår bara på deras sajt i övrigt funkar min internet som det ska.Hoppas någon vet vad det handlar om så att jag kan beställa,min gamla box har dött och jag behöver köpa en ny

  7. #1297
    Nu verkar faktiskt mydalle vara helt nere..? Jag fick detta fel när jag skulle slutföra mitt köp:

    "Sorry,some problem has been caused by the shipping server,please try it latter,or tell us(shop@mydalle.com) to solve this problem as soon as possible. The following is the error: Error Fetching http headers"

  8. #1298
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    52
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ErCaZ Visa inlägg
    Nu verkar faktiskt mydalle vara helt nere..? Jag fick detta fel när jag skulle slutföra mitt köp:

    "Sorry,some problem has been caused by the shipping server,please try it latter,or tell us(shop@mydalle.com) to solve this problem as soon as possible. The following is the error: Error Fetching http headers"
    Kommer inte in på sidan nu, dom uppdaterar servern verkar de som.

  9. #1299
    Nu är det bara att tuta å köra.

  10. #1300
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2010
    Inlägg
    78
    Tackad
    4 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Kokkivoxx Visa inlägg
    Funderar på att beställa min en box från dm800.eu. Såg i ett annat inlägg att denna sajt köper sina produkter från MyDalle, stämmer detta?

    Är nämligen på jakt efter en DM500HD eller 800HD med DVB-T, vilket verkar svårt att hitta då de flesta säljer DVB-S eller DVB-C. Alernativet verkar vara en DVB-T tuner för som insticksmodul i en PVR box. Någon som vet om det finns ngn kinasajt som säljer DVB-T eller tillbehör för DVB-T.

    // KokkiVoxx
    Den här har DVB-T: http://www.mixeshop.com/new-sunray4-dm800-se-sr4-triple-tunner-with-wifi-sct-in-one-all-working-now_p776.html


    | Vu+ Solo 4K Open Pli 6 |

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss