Sidan 131 av 169 FörstaFörsta ... 3181121129130131132133141 ... SistaSista
Resultat 1 301 till 1 310 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #1301
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    789
    Tackad
    15 gånger
    Men observera att den inte klarar T2 dvs HD-kanaler.

  2. #1302
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Timtastic Visa inlägg
    Någon som provat http://www.hdtvdreambox.com/? Har alltid köpt från Mydalle men detta såg lovande ut men vettefan.. Några som köpt här ifrån?
    Var det någon som testat denna leverantör?
    __________________________________________________ _________________________________________________
    Linux, Ubuntu 12.04, OSCam Build 6089
    DM800HDse/OpenPli 3, DM500HD Sim 2.1/PeterPan, DM500HD/Gemini2 5.1 -SkyboxS12 - Skybox F3 - MgCamd 1.35a

  3. #1303
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    62
    Tackad
    1 gånger
    Hur lång tid brukar det ta för mydalle att skicka ordern när man lagt den?

  4. #1304
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2007
    Inlägg
    536
    Tackad
    55 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Axan Visa inlägg
    Hur lång tid brukar det ta för mydalle att skicka ordern när man lagt den?
    Mydalle är lite dåliga på att uppdatera sin sidan. men skickar du med euexp kan du lägga in dit order nummer utan # på http://en.4px.cc/ och spåra det där. då ser du när dom mottagit info från mydalle.
    kör du android telefon kan du installera TrackChecker och hålla koll den vägen.

  5. #1305
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    62
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av bbra2000 Visa inlägg
    Mydalle är lite dåliga på att uppdatera sin sidan. men skickar du med euexp kan du lägga in dit order nummer utan # på http://en.4px.cc/ och spåra det där. då ser du när dom mottagit info från mydalle.
    kör du android telefon kan du installera TrackChecker och hålla koll den vägen.
    Tack. Verkar inte som om dom skickat iväg dom en. Jag får inte upp någon info alls

    Sent from my LT18i using Tapatalk

    Nu har dem ankommit till Sweden
    Senast redigerad av Axan den 2012-03-07 klockan 07:44.

  6. #1306
    Hej!
    Jag beställde 2 boxar från Mydalle den 27/2 och ordern syns inte på hemsidan. Jag har mailat dem i flera omgångar och först ville de ha telefonnummer för att lämna till fraktfirman. I nästa mail skulle de skicka spårnummer för paketet nästa dag för att fraktfirman inte hade uppdaterat sin databas. Nu svarar de inte på mina mail.
    Jag vet inte om jag har otur eller om jag blir blåst...

    Uppdatering: Jag fick tag på dem via skype och fick ett spårningsnummer. Paketet är i Paris och på väg till mig.
    Senast redigerad av wormland den 2012-03-07 klockan 07:50.

  7. #1307
    Finns det någon kinabox med dvb-T2 tuner?

  8. #1308
    Vill varna för sajten dm800.eu deras dm800se var skräp. Köpte en box därifrån för ca 3 veckor sedan (ca 1750kr ink frakt) och HDMI porten dog efter 4 dagars användande. Har frågat dem om jag fått ngn kompensation för att köpa ny och jag fick 100kr avdrag, samma erbjudande man får ändå varje gång man beställer. Vet inte om det är ngn ide att försöka skicka tillbaka den för utbyte. FRakten är dyr och jag har läst på lite olika forum att folk inte brukar få ngt tillbaka. Vad tror ni? Jag har nu iaf sålänge beställt en ny på mixeshop.com och den verkar betydligt bättre i kvallitet, de kallar den "D6" lite tyngre och den var billigare. Jag betalade 1550kr ink frakt

  9. #1309
    + till mydalle.com för leverans.

    7dagar till norra Sverige.

  10. #1310
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2009
    Inlägg
    158
    Tackad
    1 gånger
    Jag har köpt typ 20boxar totalt från http://www.yaoxincn.com/
    F
    inns två msn-adresser där man addar. Sen säger man vad man vill ha...

    "2pcs DM800SE Wifi Cable how much?"

    Sen betalar man via paypal och du har grejerna på DHL Arlanda inom 3-4 dagar. Ring DHL och säg att du hämtar själv.
    Nada tullavgift då det är skickat som gods (typ 100:- totalt för 3-4 boxar).

    Beställde tre nya idag faktiskt. och ja, du får alltid ett invoice number från DHL av dem...

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss