Sidan 101 av 169 FörstaFörsta ... 519199100101102103111151 ... SistaSista
Resultat 1 001 till 1 010 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #1001
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    260
    Tackad
    13 gånger
    Tyvärr är det väll alltid så att någon hamnar i kläm oavsett var man handlar ifrån men det är ju säkert mycket vanligare när man handlar från andra sidan klotet.
    Jag tror väll att alla som beställer är medvetna om "riskerna", det är ju nått man måste räkna med.

    Citat Ursprungligen postat av altair4 Visa inlägg
    Så mitt tips är att hålla er så långt borta från Mydalle som det bara går. Här är en butik jag inte provat själv men som alla rekommenderar då de är väldigt bra att göra med: http://www.primusat.co.uk/ Kanske är snäppet dyrare än Mydalle, men man riskerar ingen som helst tull eller moms och de ska ha väldigt bra support.
    Bara lite nyfiken på vilka du menar när du skriver "alla"?

  2. #1002
    Är ett dåligt ord att använda, men menar bara att det är den butik som dyker upp hela tiden på större forum. Exempelvis skrivs det om dem på Ferrari-teamets officiella forum http://www.8a8f8.com/

  3. #1003
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    260
    Tackad
    13 gånger
    Ok, tack va bara nyfiken då jag ev ska beställa nån mer box till sommarstugan.
    Bra med alternativ om inte mydalle skulle funka

  4. #1004
    någon som vet vilken 500hd clone som man ska satsa på finns med sim 2,01 eller med ferrari kort enda skilnaden som jag kan se är
    att usb n sitter på olika ställen på boxarna

  5. #1005
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    60
    Tackad
    5 gånger
    Citat Ursprungligen postat av patte1 Visa inlägg
    någon som vet vilken 500hd clone som man ska satsa på finns med sim 2,01 eller med ferrari kort enda skilnaden som jag kan se är
    att usb n sitter på olika ställen på boxarna
    Satsa på en som har den nyare rev M tunern. (kanske bara gäller 800hd) sim kortet spelar väl igentligen inte så stor roll, bara du vet vilket du har.
    Jag har E-star sim, och det funkar finfint.

  6. #1006
    ok tack för det ska kolla om det är någon skillnad på tunern

  7. #1007
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2009
    Inlägg
    7
    Tackad
    1 gånger
    Det verkar som mydalle har slutat med att sälja Satellitmottagare. Var precis inne på deras sida men alla mottagare var bortplockade. Skumt.

  8. #1008
    Citat Ursprungligen postat av FGTH Visa inlägg
    Det verkar som mydalle har slutat med att sälja Satellitmottagare. Var precis inne på deras sida men alla mottagare var bortplockade. Skumt.
    http://www.mydalle.com/Wholesale-sat...receiver_c2274

  9. #1009
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2009
    Inlägg
    7
    Tackad
    1 gånger
    Jag blir skickad till startsidan när jag klickar på den länken och det står inget om att de säljer satellitmottagare.

  10. #1010
    Citat Ursprungligen postat av FGTH Visa inlägg
    Jag blir skickad till startsidan när jag klickar på den länken och det står inget om att de säljer satellitmottagare.
    Märkte nu att man måste tydligen vara inloggad för att komma åt den sidan?? Skumt..

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss