Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: hjälp bor i utlandet och....

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Hej Grabbar. tack alla för svar men mitt problem är följande. Jag kommer åt dr boxen jenom ip nummer eller genom br editen. men i båda fallen kan jag inte skriva in något als. jenom ip nummer, ser jag var ni rekomenderar mig att skriva in nycklarna var/key... men jag KAN INTE skriva någott als. i edit pogrammet har jag inte en sus var jag ska skriva. Poängen med nycklarna vore att jag kan nytja boxen till annat en kanal +, tv tusen osv för det funkar. vad jag är ute efter är dom ungerska kanalerna för att lära språket enklare osv. en en gång tack för hjälpen

Är inte hundra på va du menar? Men om du inte kan editera filer med hjälp av t.ex http://filezilla-project.org/ o ditt nuvarade operativsystem så är det något riktigt knas.

nu har jag kommit så långt att jag kan skriva in det genom ftp, och provar det ni föreslog. men inget händer. kan nanske någon sända en utförlig guide hur jag ska gå till väga? tack på förhand.

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 20:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 20:37
  3. A-Kassa i Utlandet?
    Av mdredfox8 i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 00:07
  4. viasat och CD i utlandet??
    Av mike_g i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 22:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss