Resultat 1 till 10 av 50

Ämne: Aldrig jag skulle ge 12 papp för en DM8000

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Very interesting... Annars, om man nu ska hänga upp sig på priset. Mitt mediacenter kostade ca 6000, men det är ändå hälften så lite som en 8000 och klarar allt och lite till. Sen är den ju inte lika snygg, men går att göra om man vill det. Jag tycker inte att det är värt att lägga 12000 på en "alternativ" box. Då kan man ju lika gärna lägga 30000 och få en proffsmottagare.

  2. #2
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    Citat Ursprungligen postat av music4keep Visa inlägg
    Very interesting... Annars, om man nu ska hänga upp sig på priset. Mitt mediacenter kostade ca 6000, men det är ändå hälften så lite som en 8000 och klarar allt och lite till. Sen är den ju inte lika snygg, men går att göra om man vill det. Jag tycker inte att det är värt att lägga 12000 på en "alternativ" box. Då kan man ju lika gärna lägga 30000 och få en proffsmottagare.
    Klarar den 4 tuners med avkodning på alla tuners samtidigt? :lol:

    Jag har haft en HTPC med ett DVB-S2 kort i, fungerade inget vidare faktist. Kass bild, svårt att få rena färger, hackig HD bild trots video avkodning med grafikkortets hårdvara. Körde iof Vista som suger fett, kan ju ha med saken att göra...

    Det är ett himla pillande för att få en HTPC med TV kort att rulla som en DM.
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

    BLACK AT HEART!

Liknande ämnen

  1. DM800 HD aldrig startad
    Av conta1968 i forum Dreambox
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 21:10
  2. DM8000 kommer aldrig att finnas i handeln!
    Av humlan57 i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 14:49
  3. Jag ska aldrig mer dricka sprit?
    Av Deas i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 20:41
  4. Aldrig knäckts??
    Av Nallemannen i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 18:56
  5. aldrig mer, eller???
    Av snurpen i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 14:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss