Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Problem med störningar

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Ett sådant filter i kombination med en annan dragning av kabeln ska nog göra grejen, får testa till helgen.

Ingen som vet vad min andra typ av störning kan bero på? Känns lite som att proccesorn får lite mycket att tänka på och bilden därför svartnar. Har aldrig upplevt detta någonsin på alla dreamboxar jag använt. Ingen som har någon ide?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av clarsson89 Visa inlägg
    Ett sådant filter i kombination med en annan dragning av kabeln ska nog göra grejen, får testa till helgen.

Ingen som vet vad min andra typ av störning kan bero på? Känns lite som att proccesorn får lite mycket att tänka på och bilden därför svartnar. Har aldrig upplevt detta någonsin på alla dreamboxar jag använt. Ingen som har någon ide?

Börja med filtret och se om du blir av med problem 1. Problem 2 verkar vara svårare att hitta lösningen till; men har du tur kanske filtret löser det också. Annars blir det väl att börja testa olika image osv.
    Själv har jag råkat ut för att vissa plugins hänger boxen, t.ex. e-mail checker. Så ta bort all onödig skit för att minimera saker som kan påverka. Kolla också så att dreamboxen inte är för varm. Jag hade problem med min 7000 när jag hade 3,5 tums disk i den. Har nu byt till 2,5 tums och temperaturen i boxen har minskat väsentligt.

Liknande ämnen

1. Störningar på TV4
    Av James Bond i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 15:57
  2. störningar
    Av droos i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-04, 19:40
  3. störningar på 1, 2 och z
    Av billeh i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-30, 23:18
  4. [LÖST] Störningar ?
    Av Sp33d i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 20:06
  5. [LÖST] Störningar
    Av Lennox i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 08:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss