Har en Inspelningsbar Hd box till mitt huvud abb. (CD Familjepkt) samt en combobox och en basbox. Har flyttat mitt kort hur som helst mellan mottagarna utan problem. Nu hör till saken att jag faktiskt behövde ett tvillingkort då vi är fler i familjen och behovet att se på två apparater ökat. Beställde ett igår, har inte fått det än men se på jävlar! Efter telefonsamtalet funkar bara huvudkortet i min hd-box. De andra två boxarna nekar nu mitt huvudkort. Vid kontakt med CD hävdar de att korten är pairade med boxarna och jag bara haft tur innan då det fungerat ändå... Påstår även att det bara går att paira en box per kort... Satan oxå!!!!! Nu kan jag ju bara använda 2 av mina tre boxar, då tvillingkortet blev pairat med min combobox.... Jag vägrar betala 80:-/ tv som ska ha bild. Så enkelt är det!!!!

Ni som idag gör på samma sätt idag, dvs flyttar korten som ni vill. Va rädda om den funktionen. Beställ inget extrakort och uppge aldrig att du har fler boxar än dom vet om...

Får väl köra RF-Modulator mellan box 2 och sista tv:n nu då för att få nån bild där... SATAN OXÅ!!!!!!!!!

EDIT:
Eller finns det någon AV-överföring som klarar vanlig rgb?

EDIT2:
HDMI kabel med 2-vägs switch kanske? 1 box till två tv?