Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: TV4 Scifi till comhem klart!

  1. #1

    TV4 Scifi till comhem klart!

    Hipp hipp hurra!
    Äntligen kommer TV4 Scifi till comhem.
    Det står dock inget om i vilka programpaket kanalen kommer ingå.

    http://www.comhem.se/comhem/kundserv...8/-/index.html

  2. #2
    Äntligen :thumbup: Kommer förmodligen i Large eller som valbar kanal i åtta favoriter.
    DM800HD - Gemini 4.50 | DM600C Gemini 4.60 |Humax CXHD-5000C | Samsung DCB-P770Z

  3. #3
    Härligt, den har man velat ha länge, tur att jag har largepaketet

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Inlägg
    37
    Tackad
    1 gånger
    Jag har large paket kommer ingå TV4 Scifi.
    Jag har klagar till comhem fler gånger för 2 år sedan som jag vill ha "Reality Zone" kanalen.

    Comhem sätter upp krets och betala jag extra 29 kr + large 299:-

    Tack

  5. #5
    Äntligen! Har undrat länge varför dom inte har den kanalen.

  6. #6
    Citat från Comhem's hemsida;

    TV4 Science Fiction i vårt Digital-tv-utbud

    Kanalen kommer att frivisas 28 oktober-31 december.

    Den 28 oktober lanserar vi TV4 Science Fiction - en kanal helt dedikerad den science fiction-frälste!
    Kanalen är laddad med gamla favoriter och helt nyproducerade serier från världens ledande science fiction-producenter. Bara att gotta sig i serier som kultserien Millennium, Star Trek-serien Enterprise och originalserien Star Trek med Spock, Kirk och övriga i gänget. Vi frivisar kanalen mellan 28 oktober-31 december och du hittar kanalen på plats 70. TV4 Science Fiction kommer att vara valbar i Medium 8 Favoriter, ingå i Digital-tv Large och finnas som Tillvalskanal.

    TV4 Science Fiction kommer att vara valbar i Medium 8 Favoriter, ingå i Digital-tv Large och finnas som Tillvalskanal.
    DM800HD - Gemini 4.50 | DM600C Gemini 4.60 |Humax CXHD-5000C | Samsung DCB-P770Z

  7. #7
    Bra att det är frivisning på den såpass länge. Då behöver man inte betala för den fören i januari. Den kommer jag lägga till sen.

Liknande ämnen

  1. nu är det klart
    Av reidarberge i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 06:26
  2. Nya Kanaler Klart!
    Av ZoN i forum Boxer
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 12:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss