Sidan 4 av 15 FörstaFörsta ... 2345614 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 147

Ämne: Minirecension: DM500 för 560:-

ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av EgeL Visa inlägg
    Jag fick hem samma brev som du. Fick betala 198:-
    Vilken otur ni verkar ha. Eller om det fungerar olika i olika delar av landet. Jag har beställt saker säkert 25 gånger ifrån HongKong eller Kina och aldrig åkt på någon avgift. I.o.f.s. har de flesta av mina beställningar varit små < 200 SEK men ändå. Jag blir förvånad att det är så många som får problem med tullen.

Två gånger har jag beställt boxar, en ifrån Crown-Sat och en ifrån DealExtreme. Ingen av dem behövde jag betala någon avgift på.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

Citat Ursprungligen postat av atomized Visa inlägg
    Vilken otur ni verkar ha. Eller om det fungerar olika i olika delar av landet. Jag har beställt saker säkert 25 gånger ifrån HongKong eller Kina och aldrig åkt på någon avgift. I.o.f.s. har de flesta av mina beställningar varit små < 200 SEK men ändå. Jag blir förvånad att det är så många som får problem med tullen.

Två gånger har jag beställt boxar, en ifrån Crown-Sat och en ifrån DealExtreme. Ingen av dem behövde jag betala någon avgift på.
    Jag har beställt flera gånger från Dealextreme, detta var första gången paketet fastnade i tullen.

Tack för all info om boxen atomized :thumbup:

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008
    Tackad
    6 gånger
    I följande tråd pratas det om en scart-till-komponent-kabel.

http://www.comhit.net/showthread.php?t=25814

Någon som testat eller vet om en sådan kabel fungerar på boxen köpt hos dealextream? Dvs har boxen komponent ut via scartkontakten?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Tackad
    55 gånger
    Blir galen på hur sega DX är på att skicka. Beställde 15/10, alltså fyra veckor sen, fortfarande inte skickad!

Beställde 500an som dealextreme säljer den19/10. efter 2veckor så mailade jag och frågade, då var den slutsåld. dom skickade då tillbaka pengarna.
    Har inte hittat nån annan än med samma pris som dom, inkl frakt.

Medlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Tackad
    2 gånger
    @ brandt
    Fick du någon uppfattning om de skulle få in boxen igen eller var det du som inte ville vänta längre. Jag har lagt beställning 5/11 men den står som "waiting for supplier". Undrar om det är lönt att vänta eller om det är kört.

Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    DealExtreme har varit ovanligt sega i höst, inte bara på DM500 utan på alla varor tycker jag. Om man tröttnar på att vänta är det ganska enkelt att gå in och cancellera ordern och få pengarna tillbaka. Jag gjorde det på en beställning jag lagt. Trodde jag skulle få vänta länge på pengarna, men de kom in på kontot efter 2-3 dagar.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Tackad
    55 gånger
    la en beställning på mydalle istället, en dm800 och en dm500. Passade även på o köpa en klockmobil.. få se va de e för skräp..

Det konstiga är att på dealextreme så står det inte "out of stock", som det borde göra. Dom kanske räknar med att få in den snart igen. I mail stod det bara så här, ,

Apologies that your item sku29102 hasn't been shipped to you because it has been sold out. would you please make a change with other items or cancel the item and refund to you? please advise.

Best regards,
    Suki

Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av brandt Visa inlägg
    Det konstiga är att på dealextreme så står det inte "out of stock", som det borde göra. Dom kanske räknar med att få in den snart igen. I mail stod det bara så här, ,

Apologies that your item sku29102 hasn't been shipped to you because it has been sold out. would you please make a change with other items or cancel the item and refund to you? please advise.

Best regards,
    Suki
    Tyvärr kan man inte lita på den status de skriver på hemsidan... Det verkar som om de inte har tid att hålla den uppdaterad.

Liknande ämnen

1. Dm500+
    Av skepparn i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 12:02
  2. DM500-T
    Av PHL i forum Dreambox
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-10-01, 20:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss