Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Går det att göra au kort till conax?

Citat Ursprungligen postat av JohanF
    mksharing sidan.
    är det samma som uploadsidan? eller är det nåt man får tillgång till när man har tillräkligt många förtroendepoäng? :?

mk sharing kommer du åt när du loggar in på ucs. tror det räcker man är aktiv för att man ska se.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Citat Ursprungligen postat av B Nice
    Det tror jag också men folk har ju skrivit det på vissa forum och har sett det på chat sidor.
    Så anledningan att jag ställde frågan är att jag vill ta död på den myten.
    den borde va rätt död nu. jag har trust 84.19 och kan ju inte se nåt.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Jag kom just hem ifrån en trevlig kväll så ursäkta mitt stavning.

Jätte bra att ni tar död på myten. Jag vill inte ge er någon kritik men ni i hela crew:en skulle kunn gå ut och skriva detta i forumet i vanliga fråger och slippa att vissa av oss ställer dessa fråger till er.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

frukarlsson
    Gäst

AU Conax

Att det ska gå och göra au till conax är ju helt klart, eftersom att jag tvivlar på att Piratkort.nu programerar om korten varje gång det blir omkodning på dom som de har sålt :?: Helt klart så finns det någon eller några som sitter inne med informationen, men kanske av några skäl inte vill dela med sig ännu :cry: Men skam den som ger sig, jag ska snart ha fått mitt första MII kort och ska prova så får vi se vad som händer. Håll tummarna, för om jag lyckas så ska jag svara på alla obesvarade frågor :wink: så att man äntligen kan få CD´s utbud.
    ops: Tycker att det är bäst att jag förklarar mig eftersom det har blivit en aningen hett om öronen här på forumet den senaste tiden. Så tycker ni att jag har sagt något som är opassande så ber jag åter om ursäkt, min mening är inte att trampa någon på tårna Jag menar inget illa till någon, utan bara att det är upp till var och en att bestämma vad man delar med sig av.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av conaxrules
    du kan göra AU-kort till Conax systemet, det funkar på allt inkl. PPV-kiosk, vet dock inte var du akn hitta den bästa infon om det, det är ju ganska nytt. // 8)
    Du kan inte göra ett au kort !
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

Gäst
    Det går alldeles utmärkt att göra AU kort på Conax. Den som påstår motsatsen talar mot bättre vetande.

Problemet är att endast ett set av mkeys är publika (LCE) och att det sannolikt blir svårt att få tag i nya när korten bytts ut, och detta set dödats. När det sker? Wish I knew...

/Spock

conaxrules
    Gäst
    Spock!! Tack för det, Mach 1 snackar i nattmössan, har själv polare som har AU-till CD,
    Dock blir det nog svårt som du säger att få det att funka när de bytts ut...

Men hur får ni tag på Mkeys om det inte gick o hämta ut ifrån orginalkorten?

Liknande ämnen

1. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 18:13
  2. hur göra au kort till boxer?
    Av Cain0r i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 19:46
  3. Enkelt att göra kort till boxer?
    Av x-iTe i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 14:49
  4. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-10, 09:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss