Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: lägga in turbokungens image Hjälp?

  1. #1
    Medlem gimmens avatar
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    66
    Tackad
    2 gånger

    lägga in turbokungens image Hjälp?

    Någon som kan hjälpa mig.Jag kör relook 400s med fantsyteam 2.13r2. 0ch tänker lägga in Turbokongen_3.1.3,är bara att köra en clean image och lägga in den som den är eller? som jag gjort förut är först en clean image och sedan usb.uboot sen usb.db sedan kernel root och sist fantasy image.Kan någon förklara närmare i steg hur man bär sig för mig att det var bökigt då jag la in fantsyteam, det är 3år sedan jag rörde min box nu man har ju blivt glömsko äldre. Är Turbokongen_3.1.3. kenrelrooot?? eller måste man lägga en emu image på Turbokongens image

  2. #2
    Jag startade 400s med knappen bak samtidigt som jag höll in knappen på framsidan för att starta usb uppgraderingen.
    Sen öppnade jag flashprogrammet, valde usb, turbokongen imagen och laddade upp. Gick bra förutom att det inte ingår plugins i turbokongen varför jag ändå gick tillbaka till 2.13r2 för i den ingår dom jag ville ha. Nu går det säkert snabbare att stoppa in plugins manuellt än att flasha om men är man tröglärd så är man

Liknande ämnen

  1. Lägga upp fil i arkivet???
    Av mattheo i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 12:21
  2. Hjälp med val av gemini image
    Av Dinkan i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 09:37
  3. Kan ej lägga in CAM.
    Av da_bassman i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 17:36
  4. Lägga ut MK\OP nycklar på UCS!
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 22:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss