Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Pirat-kort till boxen?

Pirat-kort till boxen?

Jag är rent grön på det här forumet, och ska jag vara ärligt förstår jag inte mycket av alla siffror och frekvenser

Hur som helst har jag nyligen skaffat digital-tv från Canal digital med box, kort och grejer.

Finns det 'pirat'-kort till canal digital så jag kan få fler/alla kanaler. Som student har jag fan inte råd att lägga 1000 spänn om året för att få Viasat-kanalerna.

Fred!

Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Tackad
    23 gånger
    Nej.
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

BLACK AT HEART!

Oavsett piratkort eller inte så är det problem att få viasatkanaler från Canal Digital
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    :thumbup: :whistle:

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    T-bird, hähä

Pydon, nej det finns inte några piratkort, i viss mån men det gäller äldre system i andra länder osv, men det lär försvinna tillslut det också. Iofs inte intressant i ditt fall. Det du kan göra för att spara pengar är ju att be någon du känner, föräldrar eller kompis som har CD eller Viasat att teckna sig för ett tvilling-abonnemang (heter lite olika men samma sak). Sedan betalar du pengar till personen i fråga så kan du använda boxen och kortet för att se på TV.

Blir ungefär halva priset, dock blir man låst till kanalutbudet som själva huvudkortet har (han som tecknade sig för det extra kortet), det går inte att ändra på så enkelt vad jag vet osv.

1000kr låter mycket bra (antar det är per år och inte månad hehe) men dina föräldrar kanske kan bjuda på den kostnaden eller ? Som student behöver man varenda krona.

Annars kunde man gått ihop flera stycken och kört kortdelning men å andra sidan måste man då ha utrustning och den kostar ju en del.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    och DennisOlof bör veta att vi inte diskuterar cardsharing utanför hushållet.

Jag låser denna tråd då jag anser att Pydon fått svar på sin fråga.

:låst:

Liknande ämnen

1. kort låst till boxen?
    Av drevilboy i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 21:07
  2. Pirat-program till datorns tv-kort?
    Av frossen i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-17, 21:16
  3. Kommer pirat kort till boxer!!
    Av jonte87 i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 13:22
  4. Kort till Finlux boxen
    Av Jouko i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 18:31
  5. Kort till Finlux boxen
    Av Jouko i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 07:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss