Det finns bara ett alternativ. Du måste betala för dina kanaler, på detta forum talar vi endast om cs i det egna hemmet.
Det finns bara ett alternativ. Du måste betala för dina kanaler, på detta forum talar vi endast om cs i det egna hemmet.
Är inte tanken med CS att man ska få de kanaler man inte betalar för? Om man ska betala för alla kanaler som man vill titta på, varför köra med CS? Det är det jag menar.
Hur funkar CS egentligen och vad är meningen med det? (Jag har läst lite om det, och vad jag förstår så verkar det som att Kalle har viasat sport, Olle har tv1000, Erik har canal+, så kan de bilda ett nätverk där de delar (sharing?) kanalerna till varandra, och alla betalar för SINA kanaler, men de får varandras också). RÄTT ELLER FEL?
Hmmmm.
Tanken är att kunna ha ett abb för hela familjen, som man delar mellan dreamboxar (eller liknande). Och diskussioner om cs UTANFÖR hushållet låter vi bli här på forumet.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Nu hissar det rejält i magen. Jag blir f-n spyfärdig av jesuitstämningen här på forumet. Säg för fan som det är, cs handlar om att få så mycket som möjligt för så liten månadskostnad som möjligtOch då används cs till betydligt ljusskygga saker än kortdelning i egna hushållet.
Sabla data-:nerd:
Multitasking means screwing up several things at once.
Atrix, varje forum bildar sina egna regler som tillfredställer medlemmarna. Är man inte intresserad så kan man söka sig andra forum som tillfredställer ens egna intressen. Valet är fritt.