Det fungerade inte.Kortet är låst till boxen. Testade med en annan box och den tog inte kortet alls.Så smartWin funkade inte.Så vad ska jag göra nu? vill ju se på alla tv aparater.
Det fungerade inte.Kortet är låst till boxen. Testade med en annan box och den tog inte kortet alls.Så smartWin funkade inte.Så vad ska jag göra nu? vill ju se på alla tv aparater.
En riktig amatör boende i FRÄNDEFORS
Tror inte ditt kort är låst till boxen. Jag kör själv med cd och smartwii utan problem.
Håller man sig till CD HD boxar med och utan hårddisk och diverse conaxboxar skall det inte vara problem. Men blandar man in CD standardboxar CD 5050 och 7000 (comboboxen) får man problem. Jag kör f.n. med CD PVR HD, CD HD (utan pvr) Hyro 9000Ts, Comboboxen med kortet i CA-modul, Nokia 9902 samt Neovision 601 och alla de fungerar med SmartWi. I och för sig kan jag inte använda mer än 4 av dessa åt gången då jag inte har mer än 4 ingångar.
Jag har hd boxen utan hårdisk. Sen har jag en kombo box som jag fick för några år sedan,när jag var kund sist. Smart vi funkar inte i någon av mina boxar.Tar jag cd kortet och stoppar i min combo så säger den ogiltigt kort. Så det verkar som mitt kort bara funkar i min hd box.
En riktig amatör boende i FRÄNDEFORS