jag har inte comhem. jag bor i danmark och har yousee som tvleverantör. vill gärna kunna använda den här.
jag har inte comhem. jag bor i danmark och har yousee som tvleverantör. vill gärna kunna använda den här.
Oki![]()
Det framgick ju inte riktigt ur ditt första inlägg (du postade i C*mH*m och skrev om C*mH*m)..
Jag tror inte boxarna är låsta till en speciell leverantör av kabel-TV (men jag kan ha fel). Däremot är jag ganska övertygad ett du behöver ett kort för att se dina kanaler. Men, det kan ju hända att de inte krypterar vissa kanaler och då borde det funka.
Det du behöver är ju bara att ställa om boxens standard värden alltså ringa yousee kundservice och fråga om vilka värden du behöver alltså frekvensen symbolhastigheten modulationen och evetuellt nätid, men Com Hem har ju speciell mjukvara som utvecklas tillsammans med Humax, samt om yousee använder eventuell pairing kan det ju bli problem. men hitta kanaler borde du kunna göra ´, alternativet är ju att försöka leta reda på eventuell mjukvara som ska passa i yousee nät, humax har ju open source mjukvara så det borde inte vara några konstigheter