Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 33

Ämne: Cardsplitter

  1. #21
    Info:
    Kör 2st samsung270z och 1 humax5000c med SmartWi (ver.2.43 T0) och klientkorten är ver.8
    Det funkar.
    Ibland får jag frysning, men det brukar släppa automatist inom 30sek.
    SmartWi v.2.43 T0 clientcard v.8
    2st Samsung DCB-B270z
    Humax CXHD5000C

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av dust79 Visa inlägg
    xcon vad var det för problem du har med cardsplitter i din Sony W4000. Jag har samma tv och problem med att vissa kanaler inte fungerar när jag kör Alex-cs, men endel kanaler fungerar. Vet inte om det beror på mottagaren i min tv eller något annat.
    Det var allmänt ostabilt och allt som oftast så var jag tvungen att "paira" om kortet i masterboxen, i vissa fall gick inte det utan man var tuvungen att stoppa in original programkortet i en C*mH*m mottagare och vänta tills man fick bild där och sedan "paira" om Smartwi klientkortet.
    DM800HD - Gemini 4.50 | DM600C Gemini 4.60 |Humax CXHD-5000C | Samsung DCB-P770Z

  3. #23
    Var finns SmartWi att köpa?

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inlägg
    60
    Tackad
    1 gånger
    Du får leta utomlands för nya, alla säljare i Sverige drog tillbaka sina sedan den kom upp i marknadsdomstolen tror jag det var. Begagnade dyker upp på blocket tradera och här med jämna mellanrum.

  5. #25
    Ok.

    Någon som vet något om denna åf?
    http://www.satshop.tv/SmartWi_1

  6. #26
    Jag köpte min smartwi från satshop.tv. Inga problem!

  7. #27
    Kolla med http://www.elektronikgruvan.se/
    Där köpte jag min för ett par månader sedan.
    DM800HD - Gemini 4.50 | DM600C Gemini 4.60 |Humax CXHD-5000C | Samsung DCB-P770Z

  8. #28
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    xcon, det är lite konstigt att det fortfarande finns dem som säljer SmartWI i sveirge då det är solklart att det är förbjudet att sälja dem här, efter domstolsbeslutet. Iofs kanske det är så att dom hade "lager" och att man får sälja slut det ?

    Ingen aning om hur det fungerar.

    Annars köper man på ebay, eller från Danmark.

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    xcon, det är lite konstigt att det fortfarande finns dem som säljer SmartWI i sveirge då det är solklart att det är förbjudet att sälja dem här, efter domstolsbeslutet. Iofs kanske det är så att dom hade "lager" och att man får sälja slut det ?

    Ingen aning om hur det fungerar.

    Annars köper man på ebay, eller från Danmark.
    Kan vara så att de har ett stort lager, hursomhelst så var jag glad att de ville sälja tilll mig:lol:
    DM800HD - Gemini 4.50 | DM600C Gemini 4.60 |Humax CXHD-5000C | Samsung DCB-P770Z

  10. #30
    Det är väl inte förbjudet att sälja dem bara att marknadsföra dem. Fast det är svårt att sälja något man inte får marknadsföra.

Liknande ämnen

  1. Cardsplitter
    Av follo1992 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 01:58
  2. Cardsplitter
    Av poolle i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 12:57
  3. Cardsplitter
    Av ra60 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-08, 15:24
  4. cardsplitter
    Av markusla i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-21, 23:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss