Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: ang. comhem's digitala baspaket

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Varför tror du att du ska få nya kanaler i "small" ?

Hade jag enbart haft "small" så hade jag nog snarare sagt upp abonnemanget i och med att de kommer att sändas okodade (iofs då kan du inte se på SVT-HD).

På deras pressrelease står ju även :

"För de kunder som vill få tillgång till Com Hems stora utbud med cirka 140 Tillvalskanaler, HDTV och Premiumpaket som CANAL+ krävs fortfarande ett digital-tv-abonnemang."

Citat Ursprungligen postat av whinner Visa inlägg
    Varför tror du att du ska få nya kanaler i "small" ?

Hade jag enbart haft "small" så hade jag nog snarare sagt upp abonnemanget i och med att de kommer att sändas okodade (iofs då kan du inte se på SVT-HD).

På deras pressrelease står ju även :

"För de kunder som vill få tillgång till Com Hems stora utbud med cirka 140 Tillvalskanaler, HDTV och Premiumpaket som CANAL+ krävs fortfarande ett digital-tv-abonnemang."
    Dom kan väl inte ta betalt för gratiskanaler sen? Påverkar ju även dom andra abonnemangen som finns att välja på. Dessutom så övergår mitt large till small nu i december. Går väl att byta sen då? Är väl bara att man förlänger med 12 månader på dom återstående 10 månaderna?

Nja, nu är det väl så redan idag att du inte har "kortavgift" på "small". Dvs, det du betalar är egentligen 9Kr (för övriga abonnemang betalar du Kortavgift, 360:-/år). Så för 9Kr får du SVT-HD

Sen inser jag nog inte hur detta påverkar de övriga abonnemangen. Men, man kan nog konstatera att det blir bättre för de flesta. Du slipper tvillingkort och kan se digitalt på flera apparater hemma (visserligen med ett begränsat utbud)...

Liknande ämnen

1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 10:44
  2. TV 3 och TV6 blir digitala
    Av toks i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 21:11
  3. comhem och digitala 1an
    Av peon99 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-20, 11:08
  4. Comhem och krypterade digitala kanaler
    Av georgtornqvist i forum Com Hem
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-02-01, 11:50
  5. När startade dom digitala sändningarna?
    Av Hermle i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-01-15, 21:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss