Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kinesisk DM800HD

  1. #1

    Kinesisk DM800HD

    Funderar på att skaffa en kinesisk clon på DM800. Känner mig lockad för priset hamnar på ca 1700 kr, med frakt. Så... med risk att det redan sagts en massa om detta ämne... hur klokt eller korkat är det att köpa en sådan box? Clone-bomb, är det fortfarande ett problem som det var förut? Vad måste man tänka mo man köper en sådan box? Hur krångligt är det att flasha boxen i fall den 'dör'? Problem med värme på HD kanaler?

    Eller, kort sagt... ska jag handla eller ska jag skita i det, vad tycker ni? Enda anledningen jag har att skaffa en HD box är ju de några HD kanaler som finns. Men de kan jag nog leva utan också...

    Tacksam för alla råd/tips!

  2. #2
    Jag fick nyligen hem en DM-800HD PVR från Hong-Kong. Det gick på nolltid, men åkte på 300:- tullavgift. På min order deklarerade han värdet till 49USD men jag glömde påpeka att det skulle vara en "Gift", annars hade jag nog kommit undan

    Den kom med Gemini 4.40 som dom garanterar vara "Bomb-free". Men om den skulle bli "nukad" är det JÄVLIGT jobbigt att fixa, med mina mått mätt

    Jag är supernöjd!

    ///Rookie

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    246
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ctm555 Visa inlägg
    Jag fick nyligen hem en DM-800HD PVR från Hong-Kong. Det gick på nolltid, men åkte på 300:- tullavgift. På min order deklarerade han värdet till 49USD men jag glömde påpeka att det skulle vara en "Gift", annars hade jag nog kommit undan

    Den kom med Gemini 4.40 som dom garanterar vara "Bomb-free". Men om den skulle bli "nukad" är det JÄVLIGT jobbigt att fixa, med mina mått mätt

    Jag är supernöjd!

    ///Rookie
    får du in HD kanaler på din 800?
    vilket pris var det?
    var?

  4. #4
    alibaba.com

    Priserna varierar mellan säljarna. Jag hittade för 245USD inkl frakt! Tog två-tre dagar att få den till dörren.

    Beställde en DM-500+ (S) från tyskland samtidigt. Tog 3 veckor!

    //ctm555

Liknande ämnen

  1. Dm800hd
    Av Panahitchi i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 23:25
  2. Kinesisk 800HD (rookie-fråga)
    Av ctm555 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 09:43
  3. Dm800hd pvr
    Av JOHAN63 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 19:35
  4. Dm800hd
    Av BengtFriberg i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 08:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss