Ursprungligen postat av conta1968 Jag hörde att fläkten ska vara i gång hela tiden. Så var i början när jag startade den första gången i går, men nu står den stilla hela tiden. Undrar om det finns nån instälning eller liknande. Fläkt? Finns väl ingen fläkt i 800an
Visa taggmoln
Forumets regler