Citat Ursprungligen postat av conta1968 Visa inlägg
Jag hörde att fläkten ska vara i gång hela tiden. Så var i början när jag startade den första gången i går, men nu står den stilla hela tiden. Undrar om det finns nån instälning eller liknande.
Fläkt?
Finns väl ingen fläkt i 800an