Ja jag vet att det finns en massa men jag vill bara ha en konfigurering som funkar hela vägen med textning o bild på alla kanaler i canal+ o viasat. Om jag kör gemini4.5 ska jag ha gsub eller g2sub och vilken version i så fall och hur är det med keys




Svara med citat
