Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: instalations kod?

instalations kod?

När jag försöker printa in nya koder via fjärren får jag medelandet att måste ha e installations kod. Hur får jag tag i den? :?:

0044 eller 0000 brukar funka
    To Dare is To Do

Jag gissar att du har ett MOSC:at originalkort, eftersom det inte ska komma nån fråga om nån "installationskod" när man ska in i "Information om programkortet".

Har samma problem med mitt MOSC-kort. Koden är iaf den senaste koden du skrev in som "hemlig kortkod". Minns vad den var blire svårare.. Du får försöka hitta den nånstans eller prova dig fram, vilket knappast lär bli kul

Samma problem här ..HJÄLP

Jag har samma problem jag med.
    Men jag har ingen aning om vilken kod jag slog in senast .. jag satt o lekte med menyn och knappade in en kod bara för att se vad som hände ( dum i huvet som man är ) finns det någon som vet hur man kan kringå detta problemet..

Jag tror att det var en prefix kod jag slog in, den inom parantes.

Så är det någon som har några gamla sådana kvar så vore jag tacksam (det var för ca 2-3 veckor sedan)

Jag fundrar på att be Com-Hem skicka ett nytt kort till mig, då kan väl i alla fall inte samma problem kvarstå....eller ??

D-Dozer: Om det var en prefixkod du skrev in så har du tur, det finns nämligen inte så speciellt många såna.

Prefixkoden anger för kortet vilken nyckel de efterföljande koderna ska sparas som.

08 = 1150
    09 = 1250
    0A = 1350
    0B = 1450
    0C = 1550
    0D = 1650
    0E = 1750
    0F = 1850

Prova dom.. Hoppas det är nån av dom
    Lycka till!

Pepzi........tack Tack Och Åter Tack

:P Det var en sådan kod det som jag tryckt in, 1750 var det magiska talet..
    Nu hoppas jag att jag skall kunna "mosca" om mitt kort igen bara..
    TNX för hjälpen..

Dozer

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss