Citat Ursprungligen postat av Leatherface Visa inlägg
Var skrev jag att CCcam bara skulle funka på Dreambox?
Det var du som surrade om att han var betald av DMM.
CCcam finns till dom flesta arkitektruer och funkar på alla linuxboxar och vanliga datorer osv precis som andra softcams.
En annan sak som inte stämmer i dina påståenden är att om CCcam teamet skulle varit betalt av DMM så skulle CCcam enbart funnits för deras boxar och inte till andra linuxboxar och datorer.
Sluta blanda in DMM i det hela nu hela och har absolut inget med tråden att höra heller.
Angående "insyltning" så finns det vissa personer i olika teams som gjort en del av koden i officialla imagen men det betyder inte att själva teamet är inblandat. Vem som helst får skicka in kod till DMM till officiella imagen även du och jag.
Och ännu en gång så var DMM's drag att ge speciell driver till Gemini ett smart drag som jag supportar till 100%.
Jag vet att CCcam finns för flera arkitekturer. Skulle kanske lagt till "äkta" Dreamboxar.
Senare versioner kan plötsligt lägga av och visa 0 cards om man har mac som inte börjar på 00:09:34.
Tidigare versioner av CCcam gjorde inte så.
Orkar inte sitta och googla och bevisa allt för dig just nu.

Skulle jag inte blanda in DMM eller CCcam i tråden om kloner och moral?
Att uvadi står på deras lönelista är jag fortfarande helt övertygad om.
Förresten är du snäll och skickar mig en officiell version som passar till Qbox hd. Äger ingen, men ändå.
Inte incubus, radar eller liknande, äkta vara tack.
Många populära boxar använder ST processorer så det måste ju finnas om det är som du säger.

Du verkar inte vilja höra vad dom egentligen har sysslat med förr i tiden.
Synd att ingen har en printscreen eller webdump från Visoduck så du själv hade sett vad dom sålde.
Trodde du ogillade pirater som höll på och lurade stackars tv-bolag som bara vill ha betalt?
Smart drag att bli hatad över halva världen? Tja...