Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Dreambox + Bahnhof = Problem

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Citat Ursprungligen postat av hannhimhe Visa inlägg
    Kan du inte manuellt lägga till nya enheter? Det är väl bara macadressen som ska registreras?
    Hmm, kanske. Har aldrig provat det, har ingen större koll på hur man gör - men jag ska testa lite, tack för tipset!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inlägg
    68
    Tackad
    6 gånger
    I din router går det säkert att manuellt ange en mac-adress, så om du inte får till det på annat sätt så prova det. Dvs skriv in Dreamboxens mac-adress i routern, öppna en webbläsare i datorn och skriv in ditt användarnamn/lösen. Har själv Bahnhof och fick göra så bl.a. när jag anslöt boxen för IP-telefoni.

  3. #3
    Byt leverantör


    //snake

Liknande ämnen

  1. Dreambox problem
    Av follo1992 i forum Dreambox
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 11:43
  2. Problem med dreambox 500+
    Av amir100 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 12:33
  3. Dreambox addons problem
    Av 57dicken i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 20:50
  4. Dreambox Problem
    Av Nordin i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 19:44
  5. Problem vid Streaming av Dreambox!
    Av Samieboy i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 20:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss