Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 29

Ämne: Om erotikfilm på canal+

Ja ja, jag menar bara att jag har haft tv1000 och canal+ i många många år och det är inte fören nu på sista tiden dom har börjat visa så mycket lesbiskt!
    Jag tänker så här en kväll " vad härligt att kolla på lite porrfilm i kväll, så är det bara lesbiskt!? Riktar sig inte canal+ till både män och kvinnor?
    Alla år tidigare så kanske det är en lesbisk scen i en hel film och det är väl ok.
    Men när dom nu har börjat sända porrfilmer med bara lesbiskt så verkar dom bara rikta sig till män! Om killar ska få se sin porr som riktar sig till killar så vill jag kunna se bögporr om det ska vara rättvist!
    Det har gjorts undersökningar som säger att i dag är det lika många män som kvinnor som gillar porrfilm.
    Jag vill inte betala ett abonemang för lesbisk sex. Har redan skrivit och klagat till com hem och det uppmanar jag alla andra tjejer och alla som vill att göra!!
    Canal+ är till för både män och kvinnor!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2007
    Tackad
    7 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Anna solstråle Visa inlägg
    Har redan skrivit och klagat till com hem
    Men det lär inte hjälpa att klaga hos ComHem - de påverkar inte programinnehållet hos en kanal, du måste vända dig direkt till Canal+ och TV1000.

Och som sagt - kolla in Hustler-TV hos ComHem eller PPV utbudet

Många tjejer gillar lebisk porr faktiskt... antaligen fler än män som gillar bögporr

Går du på det!? Tyvär är tjejer så osäkra och gör allt för att verka ball och impa på killar!
    Tjejer har lärt sig att killar gillar det. Så tjejer leker med det för att dom vet att det tänder killar.

Det har gjorts vetenskapliga undersökningar att dom killar som är mest homofobiska faktiskt tänder på bögporr fast dom inte vill erkänna det.
    Det är coolt att vara tjej och hålla på med andra tjejer, men det anses inte vara coolt att vara kille och hångla med killar.

Det blir ju mer och mer ändring och aceptans, men två killar är väldigt tabu fortfarande.
    Det anses politiskt korrekt och coolt att gilla två tjejer som håller på med varandra
    och politiskt korrekt att tycka det är äckligt med två killar som håller på med varandra.

Statistiken visar att det är lika många killar som gillar killar som tjejer som gillar tjejer det är bara det att killar smyger med det i hemlighet och skäms och går hem till flickvännen sen medans två tjejer få hålla på öppet överallt och det verkar vara alla killars våta dröm? så en trekant anses vara coolt med två tjejer och en kille. Det kan man skryta med, medans kille med kille ska man hålla tyst om....
    .
    Jag är feminist, men en väldigt blond sminkad stor-bystad på skyhöga klackar som gillar sex. Lesbiskt vill jag inte se, men gärna två muskel-hunkar som tar varandra mmmm så kan jag komma in där i mellan mmmm. Skulle faktiskt vilja ha två pojkvänner så jag kunde ligga i mitten av sängen med en härlig man på var sida Gärna 2 tvillingar mmmm
    Som feminist tycker jag att man ska visa lika mycket bög-porr som lesbiskt! rätt ska vara rätt. annars inget lesbiskt heller!

razorx
    Gäst
    Anna är du ett troll? Känns lite som den där tråden "Hjälp en tjej"

Var det inte Viasat som hade en kanal med bögporr för nått år sedan?
    Den blev inte långvarig så efterfrågan kan ju inte vart speciellt hög
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    T-bird, jo jag tror det.

Poängen är att det finns en hel del bögporr men den har blivit förpassad till egna kanal eller obskyra kanaler som pysslar med att visa de mera "udda" sakerna som S&M (om det nu heter så) och allt annat. Poängen kanske är att just lesbiskt blivit mer "mainstream" och letat sin in i den vanliga porren (sexfilmerna) mer och mer de sista 10åren.

Sedan är det iofs inte säkert att just tittarna på Canal+ eller TV1000 (vilka det nu var som sände så mycket lesbiskt) inte har undersökt hos sina tittare vad dom faktiskt tycker är bra. Det kan ju inte vara speciellt svårt att göra undersökningar på nätet så man får pejl på vad som "går in och ut" i stugorna där ute

Jag tror nog snarare att just de personerna som numera ansvarar för programinnehåll osv gillar mera lesbiskt, det är i alla fall vad jag tror. Och då väljer dom mera lesbiskt där efter. Men det är bara att klaga, dock är Comhem inte rätt bolag, du bör vända dig till Canal+ (canal digital) då dom ansvarar för kanalens innehåll. Tror jag i alla fall, men i en del fall vidare sänder Canal Digital också andra kanaler samt program osv. Det skiljer sig från kanal till kanal.

I övrigt om du vill fortsätta med liknande diskussioner, få flera svar osv rekommenderar jag flashback. Då Comhit främst berör TV-området, dvs olika leverantörer, kortdelning inom hemmet och teknisk hjälp.

Lycka till.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Tackad
    122 gånger
    En sak många inte tänker på är att många utnyttjas och tvingas till saker i den branchen.
    Och i princip alla filmer har analsex och liknande som lär ungdomar bla att det skulle vara normalt.
    Det är inte konstigt att det är så många våldtäkter och tjejer som tvingas till saker av sina killar.
    Filmerna där borde inte ens vara lagliga och borde sluta sändas helt.
    Finns porrfilmer gjorda av kvinnor som är mer ok då och det är vad Anna efterfrågar mest tror jag.
    Sen håller jag med om att det ska vara jämställt om dom nu ska visa 2 kvinnor med varandra så ska dom visa även 2 killar med varandra också.
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

razorx
    Gäst
    fy fan lädret vilken jävla nickedocka du är... Du tror inte att tjejerna och killarna skriver någon form av kontrakt? Te.x 1. Jag gör inget analt 2. Jag gör ingen interacial. Sen kan väll du å Anna köpa "Sexview" kortet då får du 12x kanaler varav en är för bögar samt en med shemales då borde ni väll bli nöjda? Kanalerna finns på Hotbird 13e.

*edit* Sen var väll dom gamla grekerna först med analsexet? Bara nått kristet fundamentalist skit att det skulle vara tabu.

Han skrev att många utnyttjas, givetvis inte alla. Men jag håller med Leatherface till stor del, det pågår en jävla massa skit i porrbranschen som man aldrig ser.

Liknande ämnen

1. Canal Digital med Canal+ multiab
    Av thomasiby i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 16:24
  2. får in canal + film3 men ej canal+ :(
    Av cliosport i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-01, 20:25
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss