Går du på det!? Tyvär är tjejer så osäkra och gör allt för att verka ball och impa på killar!
Tjejer har lärt sig att killar gillar det. Så tjejer leker med det för att dom vet att det tänder killar.
Det har gjorts vetenskapliga undersökningar att dom killar som är mest homofobiska faktiskt tänder på bögporr fast dom inte vill erkänna det.
Det är coolt att vara tjej och hålla på med andra tjejer, men det anses inte vara coolt att vara kille och hångla med killar.
Det blir ju mer och mer ändring och aceptans, men två killar är väldigt tabu fortfarande.
Det anses politiskt korrekt och coolt att gilla två tjejer som håller på med varandra
och politiskt korrekt att tycka det är äckligt med två killar som håller på med varandra.
Statistiken visar att det är lika många killar som gillar killar som tjejer som gillar tjejer det är bara det att killar smyger med det i hemlighet och skäms och går hem till flickvännen sen medans två tjejer få hålla på öppet överallt och det verkar vara alla killars våta dröm? så en trekant anses vara coolt med två tjejer och en kille. Det kan man skryta med, medans kille med kille ska man hålla tyst om....
.
Jag är feminist, men en väldigt blond sminkad stor-bystad på skyhöga klackar som gillar sex. Lesbiskt vill jag inte se, men gärna två muskel-hunkar som tar varandra mmmm så kan jag komma in där i mellan mmmm. Skulle faktiskt vilja ha två pojkvänner så jag kunde ligga i mitten av sängen med en härlig man på var sidaGärna 2 tvillingar mmmm
Som feminist tycker jag att man ska visa lika mycket bög-porr som lesbiskt! rätt ska vara rätt. annars inget lesbiskt heller!